Wednesday, February 17, 2016

Vitamin Minda Kanak- Kanak yang menjadi Pilihan

Salam Sayang Semua

bersua kita lagi...
ok nak bercerita sedikit tentang vitamin minda pilihan cik jue untuk anak2 syurga cikgu
bermula ceritanya disini...

tahun lepas masa baca majalah wanita...
biasalah majalah wanitakan sekarang banyak iklan
duk belek2 terbacalah iklan nie...

PUR-Q vitamin minda untuk kanak2
berbentuk jeli dan senang dikunyah

macam tuelah jayanya iklannya...
besoknya pulak bukan tv AL-Hijrah program "ASSAMUALAIKUM"
ada lagi pasal pur-Q nie...
tetiba rasa minat pulak nak ambil tahu 
cari vitamin untuk anak2 syurga cikgu terutama farisyah
sekarang semua hujung jari...
googlelah segala jenis kebaikan dia...
dan akhirnya terjebaklah seorang ibu nie....

sebab terjebak
-berbentuk jelly
-kandungannya pun bagus 
dan yang paling penting ada menggunakan ayat2 ruqyah

jadi berkenanlah hati siibu nie...
dan akhirnya mendapat persetujuan sibapa...
hahahaha mithali gitu...

perubahan ketara selepas sebulan farisyah makan pur-q secara konsisten

sejak makan PUR-Q JELLY MINDA perubahan2 demi 
perubahan kami nampak
@kurang beremosi/tak manja sgtlah
@lebih fokus dlm sesuatu benda yg di buat
rajin
@cepat mengingat
@sebutan pun banyak yg dah betul
@bacaan sembahyang pun makin jelas

klu belajar iqra dlm 2 hari dah boleh tukar baca yg lain


================================

ok sebab bawak kesan yang bagus pada farisyah kami 
teruskanlah memberinya Pur-q ni sampai sekarang

dari bagi anak kami jadi dealer...
hehehehhe menjual sampai beramal
ok korang nak tengok testimoni orang lain ....
jap cik jue tampal kat sini...
yang atas tue memang ikhlas dari farisyah buat korang semua


antara kebaikan dan perisa yang ada...
sedap kadang2 cikjue pun tumpang makan sebijik dua 



dengan harga yang mampu milik membuatkan kita tidak rasa
 terbeban untuk membelinya setiap bulan sebagai salah satu
 suplliment untuk anak2

untuk bulan febuari sehingga Mac...
tawaran istimewa akan diberikan

Sekotok (2 botol) RM 55 
(free Postage)
free doorgift yang buat anda tersenyum

2 Kotak (4 botol) hanya
RM 105 free postage
Free 2 doorgift untuk anda semua

ok ni bentuk jellynya dan kotaknya
sebotol ada 40 bijik


cara makan2 biji setiap hari pada sebelah makansebelum makan ibu dinasihati supaya -membaca alfatihah dan sertakan dengan niat supaya anak2 kita membesar dengan sihat serta bijak



ada sapa2 berminat...

boleh contact cik jue di talian

019-2880276@019-3618657

ok itu je info nak bagi tahu...
ada sapa2 nak jangan malu dan segan unuk PM saya .....
saya sudi membantu anda waluapun


kita sebagai ibubapa akan terus mencuba sebaik mungkinnamun klu bukan kerana Allah yg memberi jalan kepada kita...kita tidak akan berjaya
Pur-q hanyalah asbah...tapi Allah yg memberi jalan dan keserasian


                                           Salam Sayang
                                 Jue @ ibu faez dan farisyah






10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

No comments:

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa