Tuesday, February 23, 2016

Skinny Jeans Untuk Wanita

Salam Sayang Semua
apa khabar...
pagi nie aku ingat nak jadi duta ZALORA jap
bercerita pasal SKINNY JEANS untuk wanita

Aku nie tidaklah pandai pasal fesyen nie
tapi kalau tany apa pakaian aku kalau kluar
mesti seluar jeans ngan t'shirt kadang2 kalau rajin aku pakailah blous
maklumlah badan yang comel lotel nie kalau silap pakai lagi nampak kemontelan dia
hahhahahaha tak gitu 

Sekarang nie koleksi seluar jeans wanita dah macam2 rekaan setalah diubahsuai ikut keselesaan dan keadaan sekarang.

sejak ia mula diperkenalkan lagi,potongan jeans wanita paling banyak sambutan.
jadi sekarang pelbagai tawaran menarik dan harga yang berpatut di tawarkan di ZALORA bagi penggemar Skinny jeans


jom kita usha katolog online ZALORA
kot2 ada yang korang berkenangkan
boleh shopping
sekarangkan semuanya di hujung jari
klip je
dah jumpa kan








macammana????rambang mata tak
hahahahha mesti rambangkan

oklah nak kongsi sedikit jenis2 jeans

Normal Skinny Jeans

Boyfriend Skinny Jeans


Ripped Skinny Jeans

High Waist Skinny Jeans


ok macam mana dah jumpa yg mana berkenan...
ok apa lagi...
klip...klip...klip...klip

ZALORA

INGAT  SHOPPING INGAT ZALORA

oklah jumpa lagi





Salam Sayang
jue - ibu farisyah dan faez


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

3 comments:

syawalsimpsons said... [Reply]

alhamdulillah rezeki

Akak Kembang said... [Reply]

tingin tp peha besar...hehehehe

eima said... [Reply]

aku mmg pakai skinny jeans tp levis je ade size aku yg sedap pakai

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa