Thursday, September 17, 2015

Happy 9 Years Old

Salam Sayang Semua
Anak Dara ku dah masuk 9 tahun minggu lepas
8/9/2015 tapi ari ni ibu dia rasa rajin nak update
takpelah janji ibu tulis jugak kisah kakak kat sini 

Alhamdulilah...
Moga ALLAH sentiasa memberkati anak ibu
Nur Farisyah binti Mohd Fauzi
walaupun macam2 dugaan dan rintangan
namun ibu terus diberi kesabaran dan ketabahan dalam apa jua yang telah ditentukan kepada kita

kerana ibu tahu 
"ALLAH  uji hambanya kerana Dia tahu kita mampu hadapi..."
dan sebenarnya ALLAH terlalu sayangkan kita 
jadi dibagi kita pelbagai ujian untuk kita makin dekat padanya"

Buat Anak Ibu 
Selamat Hari lahir yang ke 9
Moga kakak menjadi anak yang solehah 
menjadi penyejuk mata dan pendamai hati ibu
terima kasih sayang sebab menjadi permata hati ibu 
terima kasih sayang kerana mengajar ibu erti sebuah kehidupan

Terlalu banyak pengalaman ibu yang tidak boleh dibeli dimana2 sepanjang 9 tahun membesarkan kakak
kerana kakak ibu jadi seorang yang kuat dan cekal
bab kata ayah...
ibu dah "keras kepala" sekarang nie...
dah tak manja macam dulu
hahahhahahaha

Apapun inilah sebenarnya permulaan buat ibu
untuk mendidik anak2 ibu 




HAPPY BIRTHDAY SAYANG
MOGA DIPANJANGKAN UMUR
DIMURAHKAN REZEKI
DIBERI KESIHATAN YANG BAIK
DICEKALKAN HATI
DIPERMUDAHKAN SEGALA URUSAN 
DAN SEMOGA KAKAK SELALU BERADA DIBAWAH LINDUNGAN ILAHI

IBU SAYANG KAKAK DUNIA AKHIRAT
MOGA DOA IBU SENTIASA MENGIRINGI KAKAK


oklah jumpa lagi...
moga ibu kembali rajin mengupdate kisah suka duka kehidupan kami disini...






10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

AMIIZAA said... [Reply]

Happy birthday farisha moga menjadi anak yg solehah :)

Qhaifa Nur said... [Reply]

happy besday...
besar dah anak dara ni...
lama cik nur tak tengok farisyah...
moga jadi anak yg solehah...
sedapnya kek tuh...

ch@ said... [Reply]

happy belated birthday Farisha.
smg sentiasa sihat dan membesar dgn baik ye.
kakak cha mmg sentiasa terbaik.
aunty umi terliur dgn kek kakak cha tu, dapnyeee...

Ummu Athiyah Ismail said... [Reply]

Selamat hari lahir farisyah...semoga berjaya di dunia dan akhirat..Ameen


Rahsia Masak Daging Cepat Empuk

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa