Wednesday, February 25, 2015

Obses dengan transport toy

salam sayang semua
rindu tak ....
sekarang rasa rajin nak update blog...
lama menyepi....sapu habuk2 tebal kat tepi blog nie...

jom kita bercerita...
biasalah blog ni kan memang cerita pasal budak berdua nie je...
Farisyah n Faez...
terima kasihlah yang sudi membaca...

kisah obses dengan kenderaan
inilah anak jantanku...
Faez...
memang obses betul...
semua kenderaan dia minat...
dari lori sampai ke boot
paling dia minat...lori
pantang jumpa transport toy
wajib beli....harga tak kisah rm 1.50 pun jadi...
dan setakat nie memang tak pernah beli yang mahal2 lagi...
koleksi memang banyak...
penuhlah satu storage box
ada yang cukup sifat dan ada yang tak cukup sifat...

ok faez kenal setiap kenderan yang di beli...
janganlah nak sorok 
dia tahu mana satu yang takde...
memang betul2 gila dengan kenderaan
klu nak beli buku pun sama
kena ada gambar kenderaan

klu cerita pulak...
paling minat...
bob the builder 
obses kan...
klu beli baju klu ada gambar kenderaan memang disuka sangatlah...
tapi klu beli baju superhero tue takpe...terutama superman,batman ngan spiderman
paling dia anti utraman...tak minat betul dia dengan ultraman

satu lagi faez ni kalau kita pergi jalan2...
contoh balik kg....sepanjang highway mestilah ada lori,baskan...
spanjang perjalanan di menjerit...
lalu je lori minyak...
terus jerit "lori minyak"
hahahhahaha memang bisinglah suara dia...
perkenalkan satu2 kenderaan yang melintas

nanti jue susan semua transport toy dia dan ambil gambar
dari sekecik2 sampai ke sebesar2  tidak dia ada...
tapi alhamdulilah pandai dia jaga...
tapi biasalah beli pun paling banyak kat kedai RM2
jadi takdelah tahan lama sangat...

ok malam tadi beli lagi dua buah...
sekali di bedaknya kereta nya itu...
ok seronok dan puas hatikan
kereta dah wangi 
 faez oo faez..


ok pakai bedak dashing biar wangi...

ok dah wangi...


ini betul2 anak lelaki nie...
minat pada transport  

oklah nanti free kita cerita lagi...
banyak cerita nie...
kisah farisyah pun tak update lagi nie...
appoiment bln 2 ari tue...
perkembangan sekolah farisyah...
nak cerita pasal anak dara nie'
kena ada kekuatan diri 
takde kekuatan tak boleh menulis ....
air mata lagi laju dari tangan hahahahahha


mutiara kata:"Dunia ini umpama lautan yang luas. Kita adalah kapal yang belayar di lautan telah ramai kapal karam didalamnya.. andai muatan kita adalah iman, dan layarnya takwa, nescaya kita akan selamat dari tersesat di lautan hidup ini"




Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan insan-insan tersayang?

Ingin menjana pendapatan 3, 4, 5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 

Hubungi Cik Jue/One Happy Family untuk:-


FREE CONSULTATION

AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!





nak tempah photo magnet...
jom pi sini
http://gallery-annafauzie.blogspot.com/
best price...




10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

2 comments:

syawalsimpsons said... [Reply]

itu la baru anak boy kan....sama la ngan anak2 kat umah ni..tp si izz ni lebey kuat menyakat abang dier dr main semua ni...abg dia susun elok2, di hancurkan semua...kebanyakkan abg dia punya mainan, semua tak cukup sifat dah..hahhahahha

ch@ said... [Reply]

aduhaiii, carwash eh faez. mujur juga kakak da besar, jadi tiada la hendak berebut sangat. kat sini, mainan macam tu mmg tak sampai sehari. tak dikunyah, diblaing di campak, berebut abang-adik. haih! dah adil tu, belikan sama. pun berebut, tak phm sungguh emak ni.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa