Thursday, January 22, 2015

Nak Solat Masjid cantik

Salam Sayang Semua...
alhamdulilah bersua kita kembali...

perubahan yang ketara 
hasil duduk bertapa di rumah mak tok selama sebulan
farisyah dah pandai solat dan setakat nie setiap kali azan...
dia menjadi orang pertama solat...
ibu dan ayah sila jeles dengan anak anda...
bila anak kita dah mula solat dan solat awal waktu
kita pun akan terikut2 ...
sebab nanti tak pasal2 
anak yang bertanya

"ibu dah solat ke"

jangan jadi ketam ....nak suruh anak jalan betul diri sendiri pun tak betul...

nak jadikan cerita...

sebenarnya time tue cik jue jumpa custmer magnet
lepas tue dia orang terus lepak kat dataran tue...
lepas tue kakak tanya

"ibu kita solat maghrid kat masjid cantik nak"
"kakak nak solat kat masjid nie ke"...
tunjuk kat masjid putra
"taklah ibu...masjid satu lagi...yang dekat pasar masa bulan puasa"
"oooo ok masjid besi"

ok jadi sebelum maghrid lagi dalm pukul 6;50 kami dah menuju kesana
seronok bukan main lagi farisyah...

dapat solat kat masjid cantik...
selesai solat
"kakak rasa seronok sangat dapat solat kat sini ibu..rasa damai je...rasa nyaman sangat...lain kali kita datang lagi ye ibu....kakak rasa mcm ALLAH ada kat tepi kakak  masa kakak solat..."

menunggu nak solat maghrid

special untuk kakakibu tak kisah kakak nak jadi apa besar nanti...cuma ibu minta kakak  jadi anak yang solehah...itu dah cukup bagi ibu dan ayahbukan ibu tak impikan kakak mendapat keputusan cemerlang macam anak2 orang laintapi ibu tahu kemampuan kakakkalau kakak tak berjaya didlm pelajaran sekurang2nya kakak berjaya menuju ke jalan ALLAHjaga solat kakak..jaga aurat kakakmoga ALLAH sentiasa merahmati kakak dimana kakak beradakejayaan seseorang bukan diukur dari segi akedemik je...berjaya didunia tak semestinya berjaya diakhirat...ibu nak kakak berjaya didunia dan akhirat


terima kasih mak tok..kerana sudi jaga kakak selama sebulan
perubahan demi perubahan yang farisyah tunjukkan
serius kalau dengan ibu kamu mesti masih manja dan banyak alasankan...
kalau ikutkan hati mak tok...
memang dia nak jaga kakak sampai besar...
tapi ibu tak mampu nak berpisah dengan kakak...
terlalu berat untuk ibu lepaskan kakak..
kerana kakak terlalu istemewa buat ibu...
kerana kakak, ibu belajar erti sebuah kehidupan yang terlalu indah


oklah pergi dulu...
insayallah ada masa cik jue update lagi...
jumpa lagi...



Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan insan-insan tersayang?

Ingin menjana pendapatan 3, 4, 5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 

Hubungi Cik Jue/One Happy Family untuk:-


FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!





nak tempah photo magnet...
jom pi sini
http://gallery-annafauzie.blogspot.com/
best price...

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

1 comment:

syawalsimpsons said... [Reply]

lebey baik berpisah sekejap gitoo kan..sekurang kurangnya dia masih ingatkan ibu dia...baguih sungguh la farisyah ni....bila tgk farisyah terkenang akan syawal yg sekarang di tadika...banyak yg cikgu dia bgtau kat sue....

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa