Tuesday, January 20, 2015

First Day di Taska

Salam sayang Semua...
bersua kita kembali
di blog yang seram2 sejuk ni
makin hari makin teruk 
mood betul2 kelaut
takpelah slow2 
mana tahu lama2 dia datang balikkan


sekolah dah nak masuk dua minggu...
baru nak cerita pasal taska si faez...
faez masuk taska awal
2/1/2015 dah duduk kat taska...
Taska Min Rizki 
taska ni kat opis cik jue
kat lobi aras satu
senang sebelum naik opis aras 12
hantar si faez kat taska bawah dulu....

alhamdulilah perkembangan yang baik
walaupun mula2 menangis nak hantar
sekarang dah ok....
tapi................................ada tapinya
setiap pagi WAJIB pergi kafe belikan kuih
walaupun bawak bekal tapi wajib masuk kafe gak...
belinya donut sebjik je pun
hahahahhahaha
tapi takpelah layankan aje..
janji happy


wajah di hari pertama sekolah
2/1/2015

perkembangan yang lain??
macam budak2 lain jugak...
time menulis di memulis 
time mewarna dia mewarna
dan salah satu hasilnya....

inilah...
hasil pertama faez yang ditampal di dalam kelas 
hasil tunjuk ajar cikgu...

cikgu faez banyak puji faez...
seronok dengan bila cikgu cakap dia cepat belajar...
tak kisahlah adik...
apa2 pun jangan satu je...
jangan duk buat kawan2 sudah..
boleh dikatankan "hero" jugaklah
pemalu tapi kasar...

oklah stop dulu ye...
lain kali sambung lagi...
rindu farisyah????
nanti cik jue cerita perkembangan terbaru dia...

moga kalian berdua jadi anak ibu yang berguna didunia dan akhirat...


Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan insan-insan tersayang?
Ingin menjana pendapatan 3, 4, 5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 
Hubungi Cik Jue/One Happy Family untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!





nak tempah photo magnet...
jom pi sini
http://gallery-annafauzie.blogspot.com/
best price...


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

3 comments:

nur anis said... [Reply]

bestnyaa taska bawah ofice...

syawalsimpsons said... [Reply]

seronok bila tgk anak2 seronok kat tempat dorang kan

eima said... [Reply]

semoga cepat membesar jd anak yg sihat ...anak shaklee ni

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa