Monday, November 3, 2014

Terima Kasih Nuffnang

Salam Isnin Semua
ceria2 je pagi isnin nie...
jangan nak moddy sangatlah..
kalau moddy  ari nie..
boleh mempengaruhi seminggu tau...
cuba untuk tersenyum je seminggu nie...

kadang2 aku rasa mcm tak berapa nak betul skrg nie
hahahahahahahha
depan pc aku senyum sorang2...
rupanya susahkan...
sbb aku bukan seorang pendiam 
tetiba jadi pendiam...
sedih kan...
stress kan pun ye jugak
kat insta aku selalu aku 
#rindugenglama
mahu aku tak rindu...dia orang paham aku..

alamak nak cerita pasal NUFFANGlah
nape merapu kelain nie...
aku perasan ramai yg up pasal nuffang nie...
nuffang bermurah hati sekarang nie...
huhuhuuhhu
seronok weiiii
bila sekali buka akaun ada 19 duk "on going"
gila tak seronok
takpernah lagi aku dapat banyak mcm niekan...


seronok tau...
sebab yang menanti dah RM 47.62 cukup RM 50 dah boleh cash
tapi kali ni nak tunggu dululah...
biar lepas beli selipar baru  baru kita cashkan...

bukan senang nak dapat duit free

tetiba nak rasa nak buat nie pulak...
ramai blogger yang tengah buat nie..


1. 1 Gambar terbaru anda dan 5 fakta ttg diri anda.
2. 5 cara memenangi hati anda.
3. Sesuatu yg menguatkan anda.
4. Buku kegemaran anda.
5. 3 perkara yg anda ingin katakan kpd bekas kekasih.
6. Apa yg anda makan hari ini.
7. Sejauh mana pendidikan itu penting bg anda.
8. 5 lagu cinta kegemaran anda.
9. 5 lelaki yg menarik perhatian anda.
10. Apa di dalam handbag anda?
11. Kenangan lucu zaman kanak-kanak.
12. 5 wishlist anda.
13. 5 blog kegemaran anda.
14. Cerita kasut saya.
15. Surat kepada seseorang, siapa shj.
16. Siapa, bagaimana anda 10 tahun lagi.
17. 5 perkara yg anda rindukan, apa shj.
18. Siri tv kegemaran anda.
19.1 resepi kegemaran anda.
20. Quote kegemaran anda.
21. Tempat yg anda ingin pergi dan tak pernah pergi.
22. Destinasi percutian impian.
23. Pekerjaan yg anda ingin selain kerja anda skrg.
24. Rumah impian anda.
25. Berita terkini hari ini yg anda baca.
26. Gajet kepunyaan anda.
27. Mood anda hari ini.
28. 5 perkara bermula dgn "andainya".
29. Bunga kegemaran dan ertinya utk anda.
30. Perkara menarik yg anda berbangga tahun ini.
31. Apa yg anda dapat dgn berblog.

tengoklah kalau mood itu datang...
huhuhuhuhu

oklah pergi dulu ye..
lain kali kita cerita lagi...
terima kasih pada yang sudi membaca...


- MFMS Empire - The Most Fantastic Millionaires in Shaklee (MFMS) Empire

FREE CONSULTATION
 and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!






nak tempah photo magnet...
jom pi sini
http://gallery-annafauzie.blogspot.com/
best price...






10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

2 comments:

Falsya said... [Reply]

jue kat tmpt baru ke skang nie?..

tuh la kan..nuffnang kemain lagik murah hati..byk be yg tgh ongoing skang nie..;)

LYAfrina said... [Reply]

nuffnang sgt murah hati sekarang

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa