Monday, November 17, 2014

Jangan Besar Boleh Tak????

Salam Sayang Semua...
bercerita di pagi isnin yang damai...
mood suam2 kuku..bukan sebab monday blues...

korang mcm aku tak...
tetiba rasa....
cepatnya anak-anakku ini besar...
tak puas gomol lagi...
pejam celik pejam celik dah besar...

tetiba aku terpikir...
boleh tak korang berdua jangan besar...
ibu tak puas lagi gomol kami hari2..
tak puas lagi gurau2 dengan korang
tak puas lagi peluk korang...

memangle besarpun boleh buat mcm tue...
tapi dah tak sama...
bila dah besar...mesti diaorang dah malukan...
bila dah besar mesti ada life sendiri...
tapi ibu tetap akan cium korang hari2 
walaupun korang dah besar
sebab korang adalah nyawa ibu...


aksi korang berdua kadang buat ibu rasa..
geram je..
ketawa je...
seronok je...
marah je...



tapi korang tetap kesayangan ibu dan ayah
tak pernah bezakan walaupun sebesar biji sawi...
kerana korang adalah anugerah terindah...

oklah pergi dulu ye...
lain kali aku cerita lagi....
terima kasih sudi jengah kat sini...


kita tidak mampu untuk mengubah hati orang lain untuk berbaik sangka dengan kita, tetapi kita mampu untuk mentarbiah dan mendidik hati kita untuk bersangka baik untuk orang lain


Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan insan-insan tersayang?
Ingin menjana pendapatan 3, 4, 5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah? 
Hubungi Cik Jue/One Happy Family untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!





nak tempah photo magnet...
jom pi sini
http://gallery-annafauzie.blogspot.com/
best price...



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

Falsya said... [Reply]

Jue!!..sama ngan falsya..xnk mek besau..maintain sethn jeeee smp bebilaaaa..;(

Sidratul Muntaha said... [Reply]

time goes fly
huhuhu
aqil thun depan dah standard 1
adiu..
hmm..hmm..
lps ni takdelah nak tgk dia manja2 selalu

ch@ said... [Reply]

kaaannns...
kita paling rindu adli kekecik, tak puas gomol.
skrg, ambil peluang gomol sesuka hati. hiii, kalo lama sgt dpn laptop pun, rasa mcm bazir masa, baik gomol dorg dulu. hehe.

Mama Kembar 3 said... [Reply]

anak anak memang penyeri hidup kan, Alhamdulillah

eima said... [Reply]

mmg cam tu la kita ibu2 ni kan ....

LYAfrina said... [Reply]

Huhu..sama mcm lya... hrpnya... tp nk wak mcmana kan.. y kecik akan bsr.. y muda akan tua...

Huhu..pasti kt akan makin rndubpd anak bila dia bsr. Lg2 bila dh dewasa n ada family. Agaknya mak2 kt pom rsa camtu kan?

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa