Thursday, October 30, 2014

Selamat Tinggal CYST

Salam Sayang Semua
lama tak kongsi cerita pasal cyst kat breast ari tue..
awal tahun ari tue punya cerita
lupa ye...
meh nak kongsi balik link dia..


ok lepasa makan steroid tue..
tak makan habis pun sebab banyak kesan2 yang buat mcm jue rasa menyampah...
dan akhirnya 
jue teruskan je dengan GLA dan ESP 

awal bulan  Sept ari tue ada appoiment lagi
berdebar2 gaklah nak perginya
dalam hati moga semua dah ok..

macam biasa peneman setia 
mestilah cik hubby kita...
sejuk kakitangan setiap kali pergi...
klu pasal farisyah semua ok...
tapi bila chek up diri sendiri mesti jadi takut2...
tak tahulah kena...
semangat hilang kot....

prosedur biasa...
timbang berat,tinggi,ambil tekanan darah...
macam biasa tekanan darah rendah...
bukan sikit tapi banyak....
huhuhuhuhu stress betul asyik rendah je....
bila nak stabil mcm orang lain nie...

dalam 1 jam setengah doktor pun panggil...
tanya soalan2 biasalah...
ok tak..ada sakit lagi tak...rasa bengkak tak...
dan last sekali scan...

masa scan tue...
hati bertambah berdebar2...memang pada dasarnya
jue dah tak rasa apa2
macam dah sihatlah...
tapikan.......
rupanya2 ada lagi...
cuma size dia makin kecil dan kecil..
lega dah disitu...
tapi yang tak bestnya dia macam berakar
itu jadi masalahnya...
walaupun dia dah kecik macam biji kacang hijau
tapi disebabkan dia berakar jadi kenalah pantau dan pantau...

jadi kena teruskan appoiment bulan 2 nie lagi..
buat lagi sekali "ultrasound" 
tak kisahlah janji sihat dan jauh dari "breastcancer"

masa dok borak2 dengan doktor tue...
dia tanya gak ada ambil suppliment ke untuk kecutkan cyst nie...
mestilah ambil sebab jue tak makan habis pun steroid yang doktor kasi...
jue ambil GLA DAN ESP shaklee 
doc tue siap cakap
"ramai betul patients saya  ambil suppliment shaklee sekarang nie"
ok maknanya shaklee memang sesuai dan selamat diamakan...
hehehehehehe

kalau korang nak tahu...

GLA dan ESP  boleh membantu mengecutkan CYST 

bagaimana GLA dan ESP dapat membantu mengecutkan CYST??

GLA COMPLEX merupakan sejenis asid lemak omega 6 yang digunakan oleh badan kita untuk membentuk prostaglandin.prostaglandin merupakan bahan berkesan berupa hormon yang membantu badan mengawalatur proses badan yang normal.

Minyak benih bunga matahari merupakan satu lagi sumber asid lemak omega 6. ia mengandungi dinding arteri dan menyokong sistem imun dengan memelihara integriti sel.

ESP merupakan asas kepada sel-sel badan kita.Jika sel badan kita sihat, maka sihatlah badan kita dan sel yang dihasilkan pun dalam kualiti yang baik. ESP merupakan satu-satunya produk dipasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamani dan 4 sumber  mineral. Sangat Sesuai untuk semua peringkat umur,tua dan muda. 

korang jangan tak tahu ESP boleh buat korang:
awet muda
pembekal tenaga
baik untuk hormon
kulit remaja
membaiki pigmentasi
membaiki memori

tapikan sejak pengambilan GLA jue punya period pun dah normal..
setiap bulan mesti datang je...
kalau 2 atau 3 bulan sekali baru datang...

tak salahkan mencuba demi kebaikan diri sendiri
hidup kita ni tidak akan lari daripada masalah, apa yang penting adalah, bagaiman usaha kita nak selesaikan masalah itu, bukan fokus kepada masalah tapi usaha dan doa harus selari. ALLAH jua yang menentukan segalanya


oklah pergi dulu ye..
lain kali kita cerita lagi...
terima kasih pada yang sudi membaca...


- MFMS Empire - The Most Fantastic Millionaires in Shaklee (MFMS) Empire

FREE CONSULTATION
 and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!






nak tempah photo magnet...
jom pi sini
http://gallery-annafauzie.blogspot.com/
best price...





10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

3 comments:

AMIIZAA said... [Reply]

salams pagi khamis, dtg baca entry jue...moga sentiasa dalam lindungannya, amin

encik doomex said... [Reply]

Setelah baca entri Pn Jue , sy doakan anda sihat dan murah rezki, dan juga saya doakan anda kaya dan berjaya dlm Shaklee...inshaallah ( kita dlm group yg sama→ mamacilik)

ch@ said... [Reply]

taip je entry kak, kita sudi je membacanya. ambil pengajaran.

smg kakJue terus sihat ok. mcm tu juga ur fmly. kita sama2 doa smg kita semua sihat2 hendaknya.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa