Tuesday, October 28, 2014

Sakit Itu Nikmatkan!!!

Salam sayang Semua...
Sakit itu Nikmat kan????
sakit itu kifarah penghapus dosa2 kecil
tapi sakit itu lagi best bila kita yang cari penyakit...
hahahahhahahaha

ok nie lah dinamakan cari penyakit...

petang semalam jatuh kat bilik air opis...
sorang2....termenung jap...
dengan air mata bercucuran....
tak pasal2...
sakit gila wei....
terentak B***** pulak tue...
kepala terantuk kat tepi singki...
kaki jangan cakaplah....
sakit gila

petang masa otw pergi ambil cik hubby kat opis
rasa senak je kat belakang...
nafas mcm sangkut2....
cik hubby masuk je kereta...
jue suruhlah di urut2 kat belakang...
terus sedawa....
angin kot ....
terus dia bawak pergi klinik...
biasalah otw tu...khutbah jumaat sepanjang setengah jam dengan hujan lebat di luar...
huhuhuhu nikmatkan.....

"ok ayg tahu ayg memang suka jatuh"

nasib baik takde apa2...
tapi doktor kasi guard utk guard kaki...
takut bengkak...
bagi ubat tahan sakit..
ok selesai....
tapikan ....
jue lupa mintak mc dan doktor pun lupa nak kasi mc..
maka hari ni datanglah opis macam biasa...
tapi dah ok sikit berbanding semalam...
tapi takpelah...

"SAKIT ITUKAN NIKMAT"


"sekadar bercerita bukan menagih simpati mana2 pihak"

oklah pergi dulu ye..
lain kali kita cerita lagi...
terima kasih pada yang sudi membaca...


- MFMS Empire - The Most Fantastic Millionaires in Shaklee (MFMS) Empire

FREE CONSULTATION
 and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!






nak tempah photo magnet...
jom pi sini
http://gallery-annafauzie.blogspot.com/
best price...


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

3 comments:

Falsya said... [Reply]

Ya Allah mcm mana boleh jatuh tuh jue..nasib baik la xde ape2 yg serious..careful okayh next time.. Get well soon..

mami uyun said... [Reply]

adoii.. mesti sakit tue... hope cepat sembuh ye..

uyun haritue tgh lipat baju tah camne leh terhantuk kat pintu almari...sakit..dah lenat sgt time tue.. hehe

ch@ said... [Reply]

aduhai kakJue, take care ok.
tapi mmg pun, kadang ada satu hari serba tak kena, jatuh la, tersepit la, terhantuk la, mulala mood pun ke laut.
smg lekas sembuh ye kakJue.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa