Monday, October 27, 2014

Peminat Kapal Terbang

kisah seorang budak..
peminat tegar kapal terbang dan lori
terlalu minat....
pantang tengok pasti menjerit2
sabar jelah...

jadi
disebabkan rumahnya hanya sekangkang kera je dengan klia
apalah salahnya membawa dia kesana..
lagipun kat KLIA 2 kita memang boleh tengok kapal terbang nak  berlepas...
apa lagi2 menjerit2 si faez nie...
teruja ko...
selama ni duk tengok kat atas je..
kali ni dapat tengok yang kat bawah 
lagi satu dapat tengok yang baru nak terbang...
seronok ko...

teruja yang amat
bukan faez je...

kami pun rasa teruja sangat...
hahahhahahha 
maklumlah kami ni tak pernah naik kapal terbang

 tengok teruja kan...
tak sempat kluar kereta lagi nie..


 tengok muncung mulut2 tengok kapal terbang


faez oh faez...
insayallah tahun depan kita naik kapal terbang ye...

tapi skrg bila tanya faez nak apa..
jawapan dia...
"nak tengok kapal terbang"
hahahahahhaha
nanti kita pergi tengok lagi ye....

oklah pergi dulu ye..
lain kali kita cerita lagi...
terima kasih pada yang sudi membaca...


- MFMS Empire - The Most Fantastic Millionaires in Shaklee (MFMS) Empire

FREE CONSULTATION
 and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!






nak tempah photo magnet...
jom pi sini
http://gallery-annafauzie.blogspot.com/
best price...



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

3 comments:

Tengku Fauziana said... [Reply]

same la dgn kite ni..anak2 minat giler dgn aeroplane..
tiap2 minggu pi subang aiport..
kalau bapak nyer terlebih rajin ke KLIA la kite..hihih..tu pasal beday pn tema aeroplane..

Mama Kembar 3 said... [Reply]

sronok tengok faez yg excited tu. nnt dah dpt naik, mesti lagi happy laa dia hehe

ch@ said... [Reply]

eh ye ke akak tak pnh naik kapal terbang? btl kah?
teruja kan? bukan faez je yg seronok, yg bc ni pun tersengih tgk dia suka.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa