Monday, September 8, 2014

Selamat Hari Lahir Yang Ke 8

Dah Lama tak coret cerita2 kat sini
Rindu sangat 
Tapi kerana tiada hati nak cerita kat Blog 
akhirnya di bersawang..
tapi tak bersawang jugak
sebab selalu je datang jenguh 
cuma tak letak tanda je...

jadi disebabkan blog ini terjadi kerana dia..
dan hari ini adalah hari lahirnya
maka tercoretlah sebuah cerita untuknya

Sayang ibu Nur farisyah Binti mohd Fauzi
Selamat Hari Lahir sayang
Ibu dan Ayah sentiasa mendoakan yang terbaik buat kakak
Moga kakak jadi anak yang solehah 
menjadi 
penyejut mata
pendamai hati 
buat ibu ayah


kakak terlalu banyak kenangan ibu dengan kakak
kerana kakak ibu jadi kuat
kerana kakak ibu kenal hospital
kerana kakak ibu menjadi seorang yang bermotivasi tinggi
semuanya kerana kakak
Apapun itulah permulaan ibu dan ayah 
dalam mendidik anak-anak

Happy Birthday Sayang
Moga dipanjangkan umur
dimurahkan rezeki
diberkati oleh Allah
Diberi kesihatan yang baik


sayang kakak sentiasa
sayang dan sayang selalu
jadi kakak yang baik untuk faezuddin ye sayang
love u somuch sayang





10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

syawalsimpsons said... [Reply]

ok sue touching..slaah kan jue..hahahha...happy belated bufday my frenz farisyah..kikikiki..moga jadi anak yng solehah dan hamba yang solehah di sisi allah swt dan ibu dan ayah....ingat kata2 ibu yee farisyah...aunty soya sentiasa akan doakan yang terbaik untu farisyah..alamak windu la nak borak2 lama2 ngan mokcik ni...

Falsya said... [Reply]

Nak ikut jemah la touching skali..happy birthday kakak..amin..semoga termakbul semua doa2 ibu..:)

anie said... [Reply]

hepy besday farisyah..

jue..sama la kitakan..napa la malas nak update blogkan....jom kita rajin balik update nak..hahaha...

ch@ said... [Reply]

happy belated birthday farisyah!
owh, maafkan aunty mu ini, kerana lewat mengucapkannya. sobs! aunty rindu awak tau.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa