Monday, September 29, 2014

2 Years ago


Dua tahun berlalu
membesar dengan sihat 
banyak akal
banyak kerenah
telatah demi telatah yang pasti menghiburkan hati
walaupun kadang2 geram dibuatnya

hari2 kerja membuli kakak
si kakak pulak mengalah dengan redha
tapi kadang2 naik jugak tangannya
tapi kasih sayang seorang kakak pada adik takkan pudar
begitu jugak si adik

bila kakak menangis kena marah
adik sama2 menangis
kalau kakak kena marah dengan ayah..
siaplah ayah pun kena marah balik 

faez oh faez...
selamat hari lahir sayang
moga ALLAH sentiasa melindungi faez
membesar jadi anak yang soleh
dipanjangkan umur
serta dimurahkan rezeki
sentiasa diberi kesihatan yang baik...
menjadi penyejuk mata ibu..
menjadi penenang jiwa ibu



MUHAMMAD FAEZUDDIN BIN MOHD FAUZI
29/09/2012
8:45 am
2.8KG
48 CM



please help me

start semalam faez taknak minum susu
air lain minum je..
dia sihat je..
dah chek dalam mulut takde ulser
dia minum susu dutchlady dari kecik lagi..
tak pernah tukar...

any suggestion

oklah pergi dulu ye..
lain kali kita cerita lagi...
terima kasih pada yang sudi membaca...


- MFMS Empire - The Most HAPPENING Shaklee Team in Malaysia! 

FREE CONSULTATION
 and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!






nak tempah photo magnet...
jom pi sini
http://gallery-annafauzie.blogspot.com/
best price...


                                                                                                                                                                                                                                                    

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

3 comments:

Falsya said... [Reply]

Happy birthday faez..suweetnye faez..mestilah sayang kakak kan..;)

ch@ said... [Reply]

byk kali ke dia skip mnm susu kak?
kita tak pnh kena pula, cuma skali je la hr tu lidah adli luka tapi mnm juga sbb kita pujuk, guna straw. cer akak bg susu dlm botol baru ke, hiii.

dia da besar kot, takmau susu da.

syawalsimpsons said... [Reply]

happy bufday faez..yeeayyy dah abis date bufday semua geng2 anak2 blogger ni....kena tunggu next year pulok..mana tau leh sambuat sekali kan..hahahhahah....

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa