Thursday, June 5, 2014

Fenomana Oat Choclate Chop

Salam sayang semua...
apa khabar semua...
hari ni dah 5/6/2014
syukur dan syukur alhamdulilah masih bernafas dibumi ALLAH ini

sekarang fenomena OAT CHOCLATE CHOP Kan...
korang suka tak makan nie...
sesuai untuk orang yang berdiet
tak berdiet pun sesuai gak...

kegemaran kami sekeluarga
terutama budak yang suka makan tue...
FAEZ lah...
rasanya memang terbaiklahkan...
harga pun macam2...
paling murah yang cik jue jumpa RM8.90...
tapi jauh diterngganulah...

kalau sekitar putrajaya nie 
kebanyakkannya harga RM 13 
setakat nie cik jue pernah makan yang dua jenis je...


bagi cik jue yang nie manis sikit....


ini kesukaan kami sekeluarga

ini isi dalam dia....
pack kecik2 gitu

terbaik kan...
pada bagi budak berdua nie makan benda yang tak berkhasiat
baik bagi nie...
sedap dan kenyang

time sekolah 
farisyah yang nielah cik jue bekal setiap hari dalam beg dia...
bulan puasa nampaknya kena cari stok banyak sikitlah
buat bekalan kot2 dia tak dapat larat nak puasa...

sapa suka OAT CHOCLATE nie
angakat tangan...

oklah pergi dulu
jumpa lagi...
insayallah




- MFMS Empire - The Most HAPPENING Shaklee Team in Malaysia! 

FREE CONSULTATION
 and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!






nak tempah photo magnet...
jom pi sini
http://gallery-annafauzie.blogspot.com/
best price untuk korang

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

1 comment:

eB said... [Reply]

punyalah lama eB carik kotak komen... baru jumpa... hu3... mata eB dah rabun la...

lama sgt dah rasanya kita x berbalas kunjungan kan?... alhamdulillah... eB baru free skit.... tq yer sudi jenguk kami :)

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa