Friday, March 7, 2014

Mengapa Saya Jadi Ahli Shaklee

Salam Sayang Semua...
ok ramai yang bertanya kenapa harus menjadi ahli shaklee..

terima kasih yang sudi bertanya..
kerana anda berusaha ingin menjadi seorang yang LUAR BIASA

ok disini  cik jue akan terangkan secara details kenapa  cik jue memilih untuk jadi ahli SHAKLEE

cik jue orang yang allegik ubat..memilih shaklee adalah yang terbaik kerana 
  • Shaklee tiada bahan kimia yang berbahaya.
  • Shaklee adalah biodegradable.
  • Shaklee dibuat dari bahan semulajadi & diproses secara semulajadi.
  • Shaklee BUKAN SINTETIK!
  • Shaklee halal dah diyakini.
  • Shaklee natural.
Shaklee sangat menjaga standard dan sangat strict. Shaklee ikut peraturan yang paling ketat, misalnya policy Shaklee lebih ketat dari USDA dan FDA. Walaupun Shaklee adalah supplement tapi ia mengikuti garis panduan FDA bukan sekadar DSHEA. DSHEA tak requires ujian klinikal tapi Shaklee buat ujian klinikal tau!

BAGAIMANA MENJADI AHLI SHAKLEE?

Ada 2 pilihan untuk menjadi ahli:-
  1. Yuran Pendaftaran hanya RM65 + RM10 Postage (jika perlu). Yuran ini adalah untuk menampung kos BUSINESS KIT yang mengandungi catalog, product guide dan business manual;
    ATAU
  2. Buat pembelian dalam tempoh  1 BULAN sebanyak 200 point UV (Unit Value), iaitu bersamaan dengan RM650 anda akan mendapat KEAHLIAN PERCUMA (bernilai RM65) dan juga CASH BONUS pertama (bernilai RM30+). Penjimatan sehingga RM100+.
Anda boleh hubungi saya untuk mendaftar, atau gunakan Shaklee ID saya, JULIANA BINTI JOHARI 1096158 SEBAGAI SPONSOR.

Nak jadi ahli Shaklee adalah sangat mudah. 

Cuma daftar, gunakan produknya, kumpul points dan bila anda dapat certain points dalam sebulan, anda dapat CASH BONUS. Bestkan! Makan sendiri je pun dah boleh dapat bonus.
Jadi bonus tu dah boleh cover cost produk yang anda makan setiap hari. Kan dah jimat kat situ. Dan itulah yang saya katakan ‘PERCUMA’.

MAINTAIN POINT DAN KEAHLIAN

Yuran keahlian yang anda bayar tu cuma SEKALI SEUMUR HIDUP. Tak perlu renew every year. Boleh pakai seumur hidup.

Kalau anda cuma nak makan sendiri, tak perlu maintain points bulanan atau minimum belian. 

Cuma gunakan produk, dan share dengan kawan-kawan dan saudara-mara je. Kalau mereka berminat, boleh beli dengan ID anda. Anda boleh beli pada harga yang murah. Iaitu 25% - 33% lebih murah daripada Retail Price.

Tapi kalau anda ingin mulakan business dan dapat CASH BONUS, barulah anda perlu mempunyai points tertentu setiap bulan.

KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE
  1. Boleh membeli produk Shaklee pada harga ahli. (25% - 33% less than retail price)
  2. Dapat BONUS hasil pembelian/jualan setiap bulan 5%-21%. Makan sendiri pun boleh dapat bonus.
  3. BERPELUANG membuat bisnes Shaklee, (online dah offline) dengan bantuan MENTOR yang hebat.
  4. ACCESS kepada SPECIAL GROUP kami untuk testimonial dan maklumat terperinci mengenai produk2 Shaklee.
  5. Bagi mereka yang register dengan saya, anda akan dijemput masuk dalam sebuah group ekslusif Shaklee di Facebook dibawah kelolaan mentor-mentor yang hebat dan telah berjaya. Dalam group ini, anda akan didedahkan dengan rahsia rahsia bagaimana menjalankan business secara online. Di sini juga, anda akan membaca testimoni Rahsia Kejayaan ramai orang yang sudah berjaya dalam perniagaan online ini. 
Di situ, anda boleh dapatkan bantuan khidmat nasihat. Apa yang perlu dilakukan untuk memulakan perniagaan online. Di situ juga, ada perkongsian kisah jatuh bangun orang lain dalam perniagaan online ini.

Kata mentor saya,
“Jika hendak berjaya, kita mesti dikelilingi oleh mereka yang sudah berjaya. Dan bila anda berada dalam group itu, bermulalah hidup anda di sekelilingi oleh mereka yang telah pun berjaya.”

Untuk pengetahuan semua, saya seorang yang SANGAT sibuk. Sampaikan pada mula-mula dulu memang mentor saya pun perli.. “Alah.. sibuklah sangat!”. Ya, saya memang sibuk! Lama kelamaan mentor saya mengakui kesibukan saya.  Tapi, saya tetap berusaha & tidak mengalah!

Mentor-mentor yang hebat ini tidak pernah kenal erti jemu dengan pelbagai persoalan saya dan bantu saya untuk berjaya. Berdasarkan pengalaman saya yang terikat dengan komitmen semasa, saya rasakan memang senang buat business online ni dengan syarat, follow dan duplicate apa yang mentor kita dah berjaya buat. Siapa mentor-mentor hebat itu? Hubungi saya untuk keterangan lanjut…

Thanks for reading!

 
Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga?
Ingin menjana pendapatan 3-4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?

FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

No comments:

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa