Wednesday, February 5, 2014

WW KIsah Rumah Tangga

salam sayang semua...
malam tadi belek fb..
terjumpa gambar nie....
tanggungjawab suami isteri dlm sebuah rumah tangga...
bila tengok gambar nie...
baru kita sedar mana yang kurang dan mana yang lebih...
dalam kehidupan rumah tangga...
ini cik jue punye keslah...
korang cik jue tak tahu...
tapi jom kita renung sama2 ye....

 macam mana ....
ok tak...
sama adilkan...
tapi cik hubby cakap..
pengorbanan seorang isteri lebih banyak berbanding suami...
huhuhuhu
tetiba rasa sweet disitu...
kerana cik poji bukan senang nak memuji ok...

oklah pergi dulu ye...
jumpa lagi...

ps:tuan blog pergi buat utrasound ari nie...harap semuanya ok..n3 nie dari peti ais yang tersimpan dari malam tadi...

saya pengedar shaklee...
berminat nak beli shaklee dengan harga paling best
just pm saya...
nak tambah cari side income...pun saya PM
cik jue
SID 1096158
 019-2880276 (wassup/sms/call)


nak tempah photo fridge
untuk koleksi sendiri atau nak buat cendermata...
jom pm CIK jue...
019-2880276 (wassup/sms/call)
pergi link bawah nak tengok koleksi
http://gallery-annafauzie.blogspot.com



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

syawalsimpsons said... [Reply]

moga ada berita baik cik jue uittt...pada sue, sue tgk banyak berat sikit kat pompuan kan...yela lebey gunakan emosi dan mental berbanding fizikal...tp apa pon sama berat N yang berat sama2 buat keje..tu dah memadai kan...

Falsya said... [Reply]

nape jue gie ultrasound...falsya ade tertinggal ketapi ker?..

dgn keadaan economy skang nie bil2 kene bahagi dua..sama2 bayo..hehe..

ch@ said... [Reply]

Kalau tgk kita punya gmbr peta minda lg la, bengkok2 anak panah nya. Haha...
Hopefully everything will be ok kak...

Masya said... [Reply]

tanggungjawab suami isteri skrg mmg berat kene bnyk tolak ansur.. alahai sweetnya klu dgr suami ckp mcm tu kan...

kenapa nak buat ujian ultrasound??? confuse kejap..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa