Tuesday, February 4, 2014

Set Kurus Shaklee -dulu size 50/48 skrg 46/44

Salam sayang semua...

ingin berkongsi lagi tentang bahagianya cik jue mengambil 
sejak mengambil set kurus shaklee..
alamak terover pulak sebab semalam ada beli jubah...
tengok size 46 ngan 44 sahaja...
sedih gila...
baju cantik habis...
kain sejuk je...
kecewa sebab tengok size...
tetiba ...
mak cakap acu try mana tahu muat...
ok dengan hati yang berat...
cik jue pun trylah....
ok senyum sampai telinga ok...
muat....
size 44 pulak tue yang muat...
tapikan cik jue jenis suka pakai baju besar sikit...
ambillah size 46...
happy ok....
sapa tak happy...
lutut dah tak sakit...
badan dah ringan...
tidur dah tak berdengkur...
ok cik jue tak pernah makan suppliment sebelum nie...
utk kurus badan...
alih2 try shaklee...
menjadi...
subahanallah bahagia rasanya...
after 3 weeks makan vitamin shaklee
inilah hasil yang cik jue dapat...


ok ni bajunya...size 46..nampak sedikit ketat sebab pakai dengan dua helai baju...
balik rumah pakai jubah tue je...memang nampak ok...
bab kata farisyah 
"cantiknya ibu mcm princess"

huhuhuhuhu sorry ibu terperasan pulak...

10Q shaklee kerana telah hampir berjaya merialisasikan 
nampaknya azam tahun nie nak kuruskan berat badan boleh tercapai...
insayallah...

nak tahu kejayaan saya..
boleh baca kat sini...
saya kongsi serba sedikit cara pemakanan saya..


saya pengedar shaklee...
berminat nak beli shaklee dengan harga paling best
just pm saya...
nak tambah cari side income...
pun saya PM
cik jue
SID 1096158
019-2880276 (wassup/sms/call)


nak buat photo magnet..
untuk koleksi sendiri atau nak buat cendermata...
jom pm CIK jue...
019-2880276 (wassup/sms/call)
pergi link bawah nak tengok koleksi
http://gallery-annafauzie.blogspot.com


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

Nad MamaZN said... [Reply]

Berseri2 cik jue :)

syawalsimpsons said... [Reply]

alhamdulillah menjadi...syukur

Eliss Mie said... [Reply]

wooww..makin comel la jue pasni :)

IntaNBerliaN said... [Reply]

tahniah jue..! saya plak yg rasa seronok, sia anak solehah ckp macam princes lagi... nampaknya betapa cantiknya ibu di mata anak kan... seronok je saya dengar.. mmg nmpk perubahan :-)

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa