Wednesday, February 5, 2014

Mengapa Saya Join Shaklee???

Saja nak Kongsi dengan korang...
sebelum ni sapa yang rapat dengan cik jue memang tahu cik jue minat berbisnes..
macam2 cik jue niaga...
saja nak tambahkan pendapatan keluarga...
dan last2 yang betul2 cik jue usahakan ialah 
serius buat bisnes nie buat cik jue ngan hubby puas...
setiap hari ada je orang order..
kadang2 banyak kadang2 sikit...
tapi bila kami dapat tempahan yang banyak..
macam utk akikah,kawin,reunion,family day...
memang bersengkang mata terutama my hubby...
tapi kami puas bila cust kami bagi tahu puas hati dengan hasilnya...


pertengahan bulan 12..
asyik banyak je iklan2 shaklee masuk...
baca punye baca...
macam best je..banyak kebaikan yang dapat kalau join ahli shaklee...
mula2 niat nak beli vitamin shaklee utk diri sendiri dan anak2...
akhirnya cik jue berkenalan dengan AFFNI SHAHIDA
perkenalan yang singkat bawak cik jue ke dalam adik beradik
serius seronok betul dapat kongsi banyak ilmu pasal shaklee....
dan kebaikan nya ialah...
jom korang baca dah fahami betul2...






niat kena betul ye...
cik jue dulu niat bukan nak berbisnes tapi nak cari supliment untuk diri sendiri dan anak2.....
atas nasihat cik poji dan kawan2 opis...
cik jue join jadi ahli shaklee...
serius banyak kebaikan yang cik jue dapat...
salah satu sebab group yang cik jue masuk nie memang tip tops...
diaorang tak kedekut ilmu...
wassup je...
terus dapat apa yang kita mahu tahu...
baru join  sebulan...tapi kami semua rasa mcm rapat sangat...


macam mana nak jadi ahli shaklee...

1.    Pendaftaran ialah RM65 seumur hidup (sekiranya anda pergi sendiri ke branch untuk ambil member kit) dan tambahan RM10 untuk pos member kit sekiranya anda mahu kit tersebut dipos kepada anda, atau dihantar melalui saya. Maksimum registration ialah RM75 (jika anda tidak pergi ambil sendiri kit di branch) ATAU
2.      Membuat pembelian RM660 (200 UV point) untuk keahlian percumaATAU
3.      Pembelian 2 botol Vivix untuk keahlian percumaATAU
4.      Pembelian 3 kotak Collagen Powder untuk keahlian percuma.

(cik jue join keahlian percuma dengan pembelian RM 660 (200 uv point) untuk jadi ahli...apa yang cik jue beli...cik jue beli set kurus utk cik jue,beli set kanak2 untuk anak2 si faez ngan farisyah dan kawan2 opis yang tumpangkan set kurus ...bila kira2 cik jue dapat belian RM 670..yes akhirnya cik juedapat daftar dengan keahlian percuma)


kenapa saya join shaklee...
korang baca dan korang akan faham ....
kenapa saya join shaklee

1. Dalam bisnes shaklee ini saya mempunyai mentor. Mentor yang boleh membimbing saya from zero to hero. Dengan syarat kita pun memang mahu buat kerana mentor adalah sangat penting. sebab kalau kita main hentam je tak tahu selok belok memang kita tak akan kemana..ilmu itu pentingkan...Contohnya jika kita buka bisnes bela ayam tapi kita tak tahu macam mana nak usahakan dan tak pernah bertanya pada mereka yang telah berjaya menceburkan diri dalam bidang tersebut terlebih dahulu, maka kitalah yang rugi. Dalam shaklee kita berhak memilih mentor yang kita rasakan boleh membimbing dengan betul. 

2. Dalam shaklee kami tidak pernah diajar untuk menjual dengan membeli stok yang bertimbun, ibaratkan kalau letak dalam stor, tidak boleh nak cam mana satu muka tuan punya vitamin dengan vitamin tu sendiri. Itu bukan caranya jadi ia amatlah sesuai pada mereka yang tidak mempuyai modal. 

3. Saya decide untuk menjadi ahli shaklee  kerana saya tahu shaklee menawarkan 3C iaitu CASH, CONVENTION (FREE TRIP) dan CAR. Alhamdulillah saya telah merasa ketiga-tiganya dan ianya adalah PERCUMA! 

4. Produk yang diyakini kerana ianya menjalani ujian klinikal dan beribu ujian sebelum dipasarkan. Jika iainya adalah produk yang tidak berkualiti masakan mungkin boleh bertahun sudah 57 tahun di pasaran dan masih kekal utuh sampai ke hari ini. Jika menjual produk yang "kosong" atau tidak bermanfaat atau memudaratkan pengguna, apa yang kita dapat? Dapat dosa dan dapat doa dari pelanggan yang tidak berpuas hati. Dan hati jadi tak tenang kerana terpaksa menipu demi mencari rezeki. Niat tidak menghalalkan cara.

Saya tidak pernah hiraukan tanggapan orang dengan join jadi ahli shaklee ini. Saya tidak perlukan pendapat yang negatif, janji suami dan keluarga merestui, itu sudah cukup bagi saya. Tiada yang lebih berharga dari itu.



 
Jika anda masih berkira-kira untuk membuat bisnes tapi tidak tahu bisnes apa yang paling tiada risiko, saya yakin anda boleh dapat dalam shaklee. Jadi ahli shaklee dan anda akan jumpa kelainan yang anda mahukan.



Tak percaya? Saya sudah, anda bila lagi? Daftarlah jadi ahli shaklee sekarang!

JOM KONGSI SALAH SATU KEJAYAAN DIDALAM SHAKLEE...

MAN JADDA WA JADDA
p/s- tak sabar nak dapat bonus tengah bulan nie...bonus pertama join shaklee....serius happy...


jika anda berminat ingin menjadi ahli shaklee di bawah group "mama cilik"
anda boleh hubungi saya..
SID 1096158
insyallah saya akan membantu anda...
hanya perlu pm saya di
loveannajueanna@gmail.com
nak lagi cepat wassup/call/sms saya di
019-2880276
saya akan tolong anda..



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

2 comments:

Falsya said... [Reply]

Falsya salah seprg pengguna shaklee..mmg sgt puas hati..ehhee

syawalsimpsons said... [Reply]

jue mmg kuat dalam bisnis..mmg best...sue serius sue kata sue mmg tak reti n tak tau langsung bab2 bisnis promote sana sini kan...tp mmg sue join ahli ni juz supplement untuk family je..ada duit sue beli suplement tu..tak duit tangguh sampai ada duit...tu je la...nak promote pon...org gelakkan2 kiter..kikikiki..tp sue salute la kat jue...jue mmg gigih...terbaik la

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa