Thursday, January 16, 2014

Shaklee :Supliment untuk Anak-anak

Salam Sayang Semua...
kan betul kita cakap macam chipsmore...
ok jom kita bercerita kisah shaklee petang nie...

macam nie...
lepas join shaklee...
jue pun bagilah budak berdua nie makan set kanak2
alhamdulilah seminggu baru makan...
nampak perubahan positif gitu....

jom kita cerita pasal kakak dulu
Nur farisyah...
sapa yang tahu farisyah kan ada Hypoglasimia
sejak makan set shaklee perubahan ketara padanya ialah

*nampak bertenaga setiap pagi
*tidak tidur sepanjang perjalanan ke sekolah
*tangan kurang berpeluh (klu berpeluh menunjukkan farisyah kurang bertenaga/kurang gula dalam darah)
*nampak tumpuan pada pelajaran pun lebih sikit


faezuddin 
*ok faez dah kurang selsema...
*antibody pun kuat kena hujan alhamdulilah tak deman n selsema
*batuk pun dah kurang
*nafas pun tak laju macam dulu
*nampak selera makan bertambah
*makin aktif dan cergas
*makin bijak pulak tue




ini pandangan cik jue bila tengok perubahan budak dua orang tue...

kalau korang nak tahu khasiatnya jom cik jue kongsi kat sini



1. Meal Shakes

  • Minuman berperisa vanila yang lazat dan disukai anak-anak
  • Mengandungi 19 vitamin dan mineral penting
  • Rendak lemak dan rendah glisemik
  • Sumber protein dan kalsium
  • Sesuai untuk hidangan sarapan pagi dan sebelum tidur
  • sesuai bukan sahaja untuk kanak-kanak tetatpi... Ibu menyusu yang mahu menguruskan badan, Ibu hamil yang mengalami alahan dan sukar untuk makan hidangan yang lengkap dan seimbang, Mereka yang mengalami masalah untuk menelan vitamin dalam bentuk pil dan Warga tua




2.Omega Guard

  • makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan.  Satu hidangan OmegaGuardTMmenyediakan 1000mg asid lemak omega 3  termasuk DHA dan EPA.
  • mengandungi Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan  Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.



“Info tambahan yang kita perlu tahu :  Asid lemak Omega 3 ini tidak dapat dihasilkan oleh badan kita tetapi sangat diperlukan oleh tubuh kita untuk menjalani kehidupan seharian kita.”


ok inilah perkongsiaan dari cik jue buat kalian semua


kalau rasa nak cuba ..


boleh hubungi cik jue...


best price untuk korang 






cik jue


SID 1096158

019-2880276




10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

Falsya said... [Reply]

Falsya pun makan shaklee..mmg rase la perubahan walaupun ngelat2 makan..hehe

syawalsimpsons said... [Reply]

sue pon ada amik untuk anak2..tp mealshakes la

LYAfrina said... [Reply]

lya skarang ambik VIT C..

LYAfrina said... [Reply]

lya skarang ambik VIT C..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa