Monday, January 27, 2014

ShakLee :Lost 1.5 kg selepas 3 Minggu

Salam sayang Semua...
bersua kita kembali...
nak cerita pengalaman sendiri setelah 3 minggu menggunakan produk shaklee...
alhamdulilah selepas 3 minggu menggunakannya...
yes 
cik jue dah hilang 1.5 kg..
bukan senang nak hilangkan berat 1.5kg nie...
tak perlu berlapar...
just control makan sahaja...
masih ambil nasi setiap hari...
masih makan macam biasa...
breakfast,lunch dan dinner...
memang tak pernah miss...
cuma kena ada jadualnya...
jangan risau semuanya ok...

inilah peneman saya setiap hari di opis...

lecithin...omega guard...dalam bekas tupperware tue..jue buat chinch shake mix with milo

cik jue ambil..
breakfast
2biji lecithin
1 biji omega guard
segelas chinch shake 
bersama makanan pagi..

kalau makanan pagi dah berat...
tengahari biasa cik jue kenyang...
sebab chich shake buat kita kenyang...
cik jue ambil...
sayur dengan ikan/ayam/daging saja...
kalau pagi ringan cik jue akan ambil nasi...
lepas tue ambil 
2 biji lecithin
1 biji omega guard

dinner pulak...
biasa cik jue jarang ambil dinner...
perut kenyang...
biasa kami balik opis lambat sebab cik jue kena tunggu cik poji habis  OT pukul 7:30 malam setiap hari...
otw balik rumah kami biasa singgah kedai..terus makan..
cik jue biasa kongsi makanan ngan farisyah je...
sebab rasa kenyang..
bahagian kami pulak...
3/4 utk farisyah
1/4 untuk ibu dan faez
kadang2 farisyah makan habis jadi tak kongsi pun ngan ibu...kongsi ngan adik je...
 lepas tue cik jue ambil...
2 biji lecithin
1 biji omega guard..

sebelum tidur ambil her-lax
4 biji...
syarat utama minum air masak banyak2...
serius kamu akan rasa kenyang...

selain dapat kuruskan badan...
cik jue dapat jimatkan perbelanjaan makan cik jue sehari...
kat opis nie harga makan dah nak setaraf hotel...
makan pagi cik jue jarang dapat jimat...
tapi tengahari ok...
biasa perbelanjaan makan tengahari cik jue boleh cecah RM 6/7 sekali makan...
sejak menggunakan Shaklee nie...
kos makan cik jue sehari dah kurang dari RM 5...
jimatkan...

makan malam pulak...
satu family makan ....biasa nya lebih kurang(+/-) RM 25 utk tiga orang makan...
sekarang RM 15 sahaja sebab dah takde bahagian untuk cik jue...
 jimatkan disitu....

dulu pakai seluar jeans size 36.....bukan main besar lagikan...
sekarang dah turun 34....turun 2 inchi..
hehehehe seronok tak...


jimat duit....berat pun turun...
bangun pagi dah tak sakit tapak kaki lagi...

korang mesti cakap...
ala beli vitamin tue mesti mahalkan
sebenarnya shaklee ada menawarkan kos bajet yang murah...


korang boleh pilih ikut kesesuain bajet korang..
jangan risau ok...
sebab selain untuk kurus...shaklee jugak tolong korang untuk sihat...

yg paling bajet korang ambil je pakej nie...


ini best the best price...
tak sampai rm 100 pun...
tahan ke tak...
lecithin ini..insayallah tahan sebulan
herb-lax pulak tahan 2 bulan...
bajet tak?????
jimat tak?????
best tak????

ok apa lagi...
berminat boleh je bagi tahu cik jue...
kalau nak tahu lebih lanjut korang boleh je PM cik jue...
insayallah cik jue akan beri consultan percuma untuk korang....

hehehehehehe
harap impian nak dapat berat badan yang di impikan berjaya...



saya pengedar shaklee...

berminat nak beli shaklee dengan harga paling best

just pm saya...

nak tambah cari side income...

pun saya PM
cik jue

SID 1096158

019-2880276





10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

1 comment:

Adyshariz said... [Reply]

saya pon tgh amik lecithin dgn alfalfa..makan dh kurg skit..hrp adelah penurunan

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa