Wednesday, January 29, 2014

Muncung Siapa Paling Panjang???

Salam Sayang Semua...
dah breakfast semua...
ok satu tips nak kurus yang ingin di kongsi disini...

"Eat breakfast like a king, lunch like a prince and dinner like a pauper"



ok berbalik pada tajuk...
dah dapat jawapan ke???
kalau cik jue memang dah ada jawapannya...
muncung paling panjang kepunyaan



Mohammad Faezuddin..
hari ini genap 1 tahun 4 bulan...
cik jue gelarkannya...
anak shaklee...
milk shake setiap pagi...
omega plus setiap malam...
sekarang bertambah lincah...
tak pernah duduk kecuali tidur...
tuepun tak diam pusing satu katil...


panjang tak muncung saya...

ok ini lagi panjang...
dengan air matanya sekali...

faez kalau merajuk memang mcm nie...
muncung bukan main panjang lagi....
memang tak boleh blah...
faez oh faez...
 ada sapa2 nak lawan ke...
mari kita lawan nak...
sapa cakap anak lelaki tak boleh buat muncung yang menawan...
hahahhaha
 terbuktikan...
faez mampu...



**geram je tengok muncung dia...rasa mcm nak picit2 je**



saya pengedar shaklee...

berminat nak beli shaklee dengan harga paling best

just pm saya...

nak tambah cari side income...

pun saya PM
cik jue

SID 1096158

019-2880276

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

3 comments:

Cute Mum said... [Reply]

dania kalo nangis muncung macam faez..
tapi sara bercakap ke tunjuk sesuatu muncung mesti panjang.. comel macam mulut burung.. huhu

Falsya said... [Reply]

tgk faez muncung tingat muncung qisya time tengah tido...sggttt comel kan kalau dieorg wat muncung2 nieh...eheheh

syawalsimpsons said... [Reply]

jom lawan ngan aunty soya nak..kikikikiki...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa