Monday, January 20, 2014

Kejadian Pagi Jumaat

Salam Sayang Semua...
dah sarapan
dah ambil Sahklee cinch Shake???
huhuhuhu sedap bila dicampur dengan milo..letak pulak air suam2...
memnag terbaiklah...
insayallah kenyang sampai tengahari...

oklah jom kita bilik diari 3 hari bercuti...
apa terjadi ye....
inilah kisah cik jue...
kejadian pagi jumaat...
buat duit melayang...

inilah hasil kerja anak teruna kesayangan cik jue...
bagus budak nie...
bijak budak nie...
penangan nak susu...
kejut ibu suruh bangun...
konon2 nak kasi cermin mata kat ibu suruh bangun buat susu...
hasil?????
patah cermin mata ibu...
habis nyawa ibu sayang oh...
faez oh faez...
terpaksalah ibu pakai senget2 pun...
kalau tak mcm mana ibu nak buat susu faez...
tak nampak...

akhirnya 
selepas jumaat pergilah betulkan...
sekali tak boleh betulkan pulak...
kena tukar frame baru...
susah pulak nak cari yang sama saiz...
dah akhirnya...
dapat jugak...
nie dia...
boleh lah dari takde...
bukan senang nak cari frame yang sama saiz dengan cermin...
kalau buat baru memang senang...

bertuah sungguh anak teruna ibu nie...
ibu rasa nak gigit2 pipi kamu....
kesalahan nie tetap ibu kenakan denda...
faez kena gomo ngan ibu sampai menangis....
geram sangat ibu....

oklah jumpa lagi ye...



saya pengedar shaklee...

berminat nak beli shaklee dengan harga paling best
just pm saya...
nak tambah cari side income...
pun saya PM 
cik jue
SID 1096158
019-2880276

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

3 comments:

Sheila Salim said... [Reply]

Assalamualaikum kak, dugaan. tapi cantik juga frame baru tu. hehehe

Falsya said... [Reply]

ade hikmah tuh jue..dpt yg baru..tp itu la melayang duit...

dera mcm tuh falsya pun boleh tlg derakan..hahahah

ch@ said... [Reply]

mana dak kecik tu? nak dera jg. ooo buat kakak ye.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa