Tuesday, January 21, 2014

Farisyah: Anak Ibu Demam

Salam Sayang semua...
tengahari baru bersiaran...
berkongsi kisah anak daraku sayang
Nur farisyah...
setelah hampir tiga tahun tak demam teruk 

ni kisah last farisyah demam
dan akhirnya semalam farisyah demam...
risau le hati ibu ngan ayah dia...
maklumah anak yang sorang nie ada hypoglasimia
paling kami risau selera makan dia...
kalau dia tak makan...
memang kena bawak pergi hospital ...
dan paling kami taknak...
dia hypo...


tapi sejak semalam selera makan dia ok lagi...
masih mampu makan dengan banyak...
ari ni farisyah tak pergi sekolah...
pergi klinik tadi...pastu duduk kat opis ayahnya...
ayahnya call ckp demam masih teruk...tapi selera makan ok...
huhuhuhu lega dengan farisyah masih makan macam biasa...
terpikir2 jugak...
biasa dia memang susah nak makan kalau dia tak berapa sihat...
tapi mungkin dia minum milkshake setiap hari...
selera makannya oklah setakap nie...
huhuhuhu lega hati ibu tengok farisyah masih berselera...

ini yang jue kasi farisyah setiap hari...
ibu doakan kakak cepat sembuh....


doakan farisyah cepat baik dari demam ye...

oklah jumpa lagi ye...


saya pengedar shaklee...
berminat nak beli shaklee dengan harga paling best
just pm saya...
nak tambah cari side income...
pun saya PM 
cik jue
SID 1096158
019-2880276


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

1 comment:

ch@ said... [Reply]

smg kakak farisyah lekas sembuh. tapi mmg btl la kak, masa anak demam ni paling risau selera makan dia. kita seram bila anak2 kena sakit kuku dan mulut tu. ngeri.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa