Wednesday, January 8, 2014

Dah 2014 Rupanya

salam Sayang semua...
bersua kita kembali...
N3 pertama  di tahun 2014
terlalu cepat masa berlalu...
hari nie dah 8 hari kita berada dia tahun 2014
bukan tak sedar tapi masih dalam keadaan yang busy...
huhuhuhu biasalah kerja bahagian kewangan...
ni antara musin yang kritikal...
AKB ..esok baru habis...
lepas tue merdeka lah sikit...

cerita terbaru apa ye????
Farisyah Alhamdulilah dah masuk darjah 2..
perkembangan belum nampak sepenuhnya lagi...
cikgu tak jumpa pun lagi...
Faez...
sekecik tue makin hari makin lasak...
tak larat ibu ngan ayah nak kejar dah...
makin bijak...
dah paham arahan...
dah paham bila org marah dia...
dah pandai lindung kakak kalau kakak kena marah dengan ayah...
bercakap bahasa German yang memang lancar...
Cik Poji...
everthing ok dengan cik poji kita nie...
makin sihat bagai di pam..pam...
Cik Jue
alhamdulilah baru mencuburi diri ke dunia SHAKLEE...
makan vitamin untuk diri sendiri dan keluarga...
tapi sapa yang berminat nak beli vitamin dengan harga murah...
boleh le PM kita...
consultan percuma diberikan...
jadual pemakanan juga diberikan...

doa,usaha,ikhtiar dan tawakal...
itu asas dalam mencari rezeki


apapun moga kita semua di lindungi ALLAH...
moga 2014 
membawa seribu sinar yang indah memacar dalam kehidupan kita seharian...



promosi hebat bulan nie...
photo magnet..
4 keping untuk RM 10
(size 5 X7 )
berminat boleh PM kami...
wassup/sms/call
019-2880276




oklah jumpa lagi...




10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

3 comments:

Falsya said... [Reply]

Mesti kakak gud girl kan kat sekolah...bile mau ketemu lg nie..last kite jmpkan tahun lps..mcm lama sgt tahun lps tuh..heheheh

syawalsimpsons said... [Reply]

moga semua berjalan dengan lancar..amminnnn

ch@ said... [Reply]

kan kak kan? arrizqi pun. agaknya sbb dia ada abg, so ada geng main. kita tak susah sgt. auni pun dh sekolah, lega sikitla utk 2014 ni.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa