Monday, December 30, 2013

Terapi Untuk Anak-Anak

Salam Isnin Semua...
hari ke 355 di tahun 2013
sekejap je masa berlalu ...
banyak suka duka kehidupan sepanjang 2013
yang buruk kita jadi pengajaran dan iktibar...
yang baik kita jadikan kenangan terindah dalam kehidupan...
sentiasa bersangka baik...sesungguhnya sesuatu yang barlaku itu ada hikmahnya...

berbalik pada tajuk..
"terapi untuk anak2"
yup anak2 pun perlu terapi..
kalau perempuan terapi untuk kita adalah shoping
untuk anak2 pulak terapi untuk mereka ialah..
bermain di taman..
ini terapi anak cik juelah...
alasan diaorang sebab
(bila anak dah besar dan pandai bercakap)
"ibu ngan ayah sibuk je pergi kerja..ari ni kan cuti..jomlah kita pergi taman,boringlah duduk kat rumah je"

ok walau bagaimana carapun memang kena bawak mereka pi taman...
kasi mereka puas bermain..
kesian kalau satu hari duduk kat rumah tak pi mana2..
memang nampak letih je muka diaorang nie...
hahahhahhaa
takpelah ibu ngan ayah bawak pergi taman free je...
tak payah bayar pun...
isi minyak kereta ngan belanja makan aiskrim je...
cukuplah terapi untuk korang berdua....

hari:Ahad
waktu: 5:30 petang - 7:00 petang
lokasi:Dataran Nilai

ok pengembaraan bermula

ok jom main bola...

ayah pun join sama

mana bola nie....????



ok inilah terapi untuk budak berdua nie...
kasi mereka main puas
senyum sampai telinga...
ari sabtu main kolam deoan rumah je...
sebab ibu tak sihat...
kesian melepak kat rumah satu hari...


promosi Photo Magnet Ada lagi...
berminat jomlah PM kami

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

2 comments:

Nad MamaZN said... [Reply]

Janji dorg happy kan? :)

syawalsimpsons said... [Reply]

seronokkan tgk anak2 happy kan

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa