Tuesday, December 24, 2013

Rezeki Itu Dari ALLAH

Salam sayang Semua...
sorry lama tak menulis...
biasalah akhir2 tahun nie...kerja banyak sikit...
dengan malasnya lagi hehehehhee
tapi cuba jugak untuk melawat kawan2...
walaupun tak sempat nak tinggalkan jejak....

bercerita pasal rezeki...
rezeki dari ALLAH nie berbagai bentuk..
tak semestinya dalam wang ringgit...
kadang2 kita tidak sedar apa yang kita dapat itu adalah rezeki...
alhamdulilah...
walaupun pelbagai dugaan cik jue tempuh dengan hubby...
tapi tanpa disedari rupanya murah jugak rezeki kami ini...
awal tahun kami dapat duduk rumah sendiri...
syukur alhmadulilah
bisnes magnet bertambah maju...
bolehlah buat side income walaupun bukan tetap...
dapat tukar cik hitam sayang menjadi cik putih yang lebih besar sikit dari cik hitam...
syukur diatas rezeki yang ALLAH kurniakan kepada kami...
dan kerana rezeki itu datang dari ALLAH...
benda yang kita buat perhiasan sendiri pun ada orang tempah...
siapa sangka...
sudah namanya REZEKI...

inilah pembuka rezeki..
buat untuk rumah sendiri...

ini pun untuk rumah sendiri...
(dan ada yang menempahnya)

ini pun sama...
(dan ada yang menempahnya)



tetiba ada orang nak tempah...
mula2 risau jugak nak ambil tempahan 
tapi inilah yang dinamakan REZEKI...




 sebahagian daripada tempahan 


syukur2 di atas kurnia rezeki dari ALLAH
semoga kalian semua dimurah rezeki...



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

10 comments:

adyna said... [Reply]

Buat magnet gambar ke? Karpet tu mcm ikea punya je kan , hihi saya pun beli 1 , tahniah dpt masuk rumah baru ;)

NinaAz said... [Reply]

Alhamdulillah. Rezeki dr Allah. Bestnya dah dpt duduk rumah sendiri. One day nina harap nina pun dpt gak duk rumah sendiri ♥

syawalsimpsons said... [Reply]

alhamdulillah rezeki melimpah ruah jue...syukur nikmat/..

syawalsimpsons said... [Reply]

alhamdulillah rezeki melimpah ruah jue...syukur nikmat/..

lady butterfly said... [Reply]

alhamdulillah..rezeki cik jue...mcm berkenan je gmbr family potret 2...cik jue mmg ambil tempahan ke?

Cik Jue said... [Reply]

@adynayup berminat bolehlah hubungi cik jue..

Cik Jue said... [Reply]

@syawalsimpsonssyukur sue dengan rezeki ALLAH kurniakan

Cik Jue said... [Reply]

@NinaAzalhamdulilah..insayallah nanti nina pun boleh duduk rumah sendiri gak..

Cik Jue said... [Reply]

@lady butterflyyup ambil lah kalau ada org nak tempah...hehehehe

Masya said... [Reply]

alhamdulillah moga dimurahkan rezeki lagi ... yg besar² tu gambar canvas ker???

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa