Tuesday, December 3, 2013

Mengapa Umi Tak Mahu Mengasuh????

salam sayang semua...
ramai duk tanya...
kenapa umi tak mahu mengasuh???
pengasuh faez dah mengasuh balik ke???
alhamdulilah setelah 10 hari...
akhirnya umi sudi mengasuh balik...
syukur sangat....
jue ada buat N3 kenapa umi taknak mengasuh...
tapi jue tak publish...
takut2 ada pihak lain yang baca..dan tersalah anggap atau benda tue tak sewajarnya untuk dihebohkan...
jadi langkah selamat jue tak publish cerita tue...
cuma jue boleh cakap...
UMI taknak mengasuh sebab 
anak yang umi mengasuh....meninggal di rumah umi...
sebab dia biarlah kami2 semua je yang tahu...
jadi umi fobia gila...
tapi kami semua berusaha nak pujuk umi...
sampailah umi bagi Green light nak mengasuh balik...
sebab kami tahu ..ini semua bukan salah umi...
benda dah nak jadi...

dan alhamdulilah umi kembali pulih...
dan sudi mengasuh balik...
dan kami bahagia....
sebenarnya kalau ikut umi memang tak mahu mengasuh lagi...
mungkin tahun depan baru start balik...
tapi jue terpaksa...
masa kena balik ambil farisyah time konvo ari tue...
jue try call umi ckp nak blk ambil faez sekali...
boleh tak umi mengasuh...
alhamdulilah umi cakap ok..
dia ckp rumah rasa kosong tak de anak2...
ialah anak umi dah besar...
dah kerja pun...
rumah biasa bising je..tetiba jadui sunyi...
tapi dalam masa yang sama ...
umi masih lagi fobia....
apa2 pun moga ALLAH sentiasa merahmati umi...
moga kejadian yang sama tak berlaku lagi...
alfatihah buat anak yang meninggal...
moga ibu dan ayahnya tabah....

oklah...
see u agian....


PHOTO MAGNETpromosi RM 10 datang lagi...berminat klik Promosi RM 10dan terus hubungi  kami

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

IntaNBerliaN said... [Reply]

knapa ek jue.. rasa nk tau la plak kenapa anak tu meninggal...

syawalsimpsons said... [Reply]

tu la kan jue,..benda nak jadi kan..kiter redho je la...dengan apa yang berlaku..moga umi kuatkan semangat..umi tu windu ngan anak2 tu sebenarnya

Falsya said... [Reply]

Alahaiii..sape2 pun mesti akan phobia..tp tuh la, semua dh ditetapkan..harap2 umi kuat..

Masya said... [Reply]

Yaallah kenapa sbbnya, klu nak rahsiakan biarlah menjadi rahsia... Apepun.. Alhamdulillah umi nak jaga blk

MamaFarah said... [Reply]

Alhamdulillah..Umi nak mengasuh semula.. Harap2 umi dapat hilang fobia umi tu ..ye la melibatkan nyawa kan..pastu kat umah dia plak..Haruslah dia fobia skit.. Tapi jika dah ajal kat mana pun boleh jadi cuma cara dan keadaan yang menjadi tanda tanya..

Nora Karim said... [Reply]

kenapa la agaknya yea... apapun mesti umi tu jaga dengan baik... kalau tak, takkan jue nak anta lagi anak kat sanakan?!

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa