Monday, December 2, 2013

Farisyah : Saya Budak Baru Belajar

salam sayang semua...
Ari ni isnin dah rupanya...
hari pertama kerja di Bulan Disember...
kejap je masa berlalu...
sejuk je pagi nie...

oklah jom kita bercerita kisah anak dara kesayangan ku
farisyah...
dah lama sebenarnya dia nak Roller Blade nie...
tapi paham2 ajeklah harganya boleh tahankan...
jadi disebabkan farisyah nie anak yang baik...
tak pernah nak berontak kalau nak apa2 pun...
cakap je ...lain kali kita beli,....
insayallah dia akan dengar...
akhirnya dengan sedikit rezeki lebih kurnia ILAHI....
 kami pun memenuhi impinanya...
petang sabtu, mcm biasa bawak budak2 ni berjalan,...
tempat lepak paling best biasalah 
"Dataran Putrajaya"
kat sana memang ramai org jual mainan....
dan akhirnya si ayah pun terjebak belikan 
roller blade untuk anak daranya...
mula2 risaulah takut farisyah tak pandai main...
bkn apa takut membazir...
tapi rasa betul2 terkejut....
try,cuba dan test....
dalam 3 minint sahaja....farisyah dah boleh imbangkan badan....
dan terus meluncur....cuma tak laju je....
wah peningkatan yang bagus nie....


besoknya (ari ahad)
buat main kat taman depan rumah...
lagi banyak pengingkatan....
dah start laju dan dah pandai brek....
huhuhuhuhu...
tak sia2 ayah beli untuk awak kakak....

posing dulu...

perjalanan bermula...



ini adalah hadiah untuk farisyah sempena peningkatannya di sekolah...
harap kakak terus jadi anak yang berguna didunia dan akhirat...
Sayang kakak sangat2...






PHOTO MAGNET
promosi RM 10 datang lagi...
berminat klik Promosi RM 10
dan terus hubungi  kami



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

MamaFarah said... [Reply]

wah pandainya farisyah main..x sangka kan dia pandai imbang badan.. kakak pun ada request gak nak benda alah ni, tp pepaham la saya, kalo nk beli satu kang si kembar tu nak jugak sorang satu..hahaha..tapi seronok plak tgk farisyah boleh main.. sy plak xcited

Qhaifa Nur said... [Reply]

seronoknya dapat naik roller blade ni....
teringin nak beli untk anak2 pula..
seronok tak farisyah...

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

Memang syok...tapi harganya huhuhuhu memang tak larat nak beli sekali 3 huhuhuhu

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

Seronok kak..

Masya said... [Reply]

wahhhh sy pun belum tentu mampu imbangkan badan.. tau.. farisyah sukelah dia dapat hadiah.. good girl

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa