Wednesday, December 4, 2013

Farisyah: Restoran Upin Ipin

Salam Sayang Semua...
bersua kita kembali heheheheh
ari ni nak bercerita tentang Restoran UPIN IPIN DI BANGI...
cerita dah lama baru nak publish...
tapi kena publish jugak...
sebab kedai ni pilihan anak dara ku...
 dah lama dia duk mengajak tapi takde masa nak pi...
akhirnya ri tue..dia ikut ayahnya ke opis...
tengahari kami kluar ke bangi...
time tu hujan lebat gila...
cari2 punye cari kedai nak makan,,,
last2 terjebak di restoren Upin Ipin....
bukan main panjang lagi senyuman anak dara....

suasana kedai memang upinipin sepenuhnya...
cerita yang ditayang pun cerita upin ipin...
memang rasa dalam dunia upin ipinlah....

dalam kedai tue ada jugak mainan...
dan itu dia menu bajet kat kedai upin ipin...

aksi menunggu makanan sampai...

tue dia...
nasi ayam upinipin dah samapi...

untuk nasi ayam....biasa2 je...
tapi untuk ayam goreng nya...
memang bestlah....
tapi ada org ckp restoren upinipin kat shah alam masakan lagi best berbanding bagi....
takpelah lain kali kalau kita pi shaH alam Kita try makan ye....
huhuhuhuhu...
akhirnya tercapai hasrat anak dara nak makan nasi ayam....

oklah...jumpa lagi ye.....





PHOTO MAGNET
promosi RM 10 datang lagi. 
..
berminat klik Promosi RM 10dan terus hubungi
                                                                               kami





10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

syawalsimpsons said... [Reply]

sue suke jugak G kat shah alam tu...dier ada menu ala carte punyer..tomyam bagai...nasi goreng bagai..kire menu dier banyak N yg best ada roti canai strawberry la...tp dah la tak da dah..tutup roti canai tu..sadis...

ch@ said... [Reply]

aha, suka tgk anak dara ni posing. comey ar. kecur liur lak tgk ayam goreng tu. upin ipin mmg terkenal dgn ayam goreng kan...bila mau pergian ni, haih!

Nora Karim said... [Reply]

boleh tahan la menu di restoran upin ipin ni... anak2 mmg seronok tak ingat.... mak n bapak anak rasa macam di alam kanak2... rasa comel je... hahaha

Masya said... [Reply]

ramai kata mahal harga kat restoren upin ipin ni.. saya tak pernah sampai lg..

Masya said... [Reply]

ramai kata mahal harga kat restoren upin ipin ni.. saya tak pernah sampai lg..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa