Wednesday, November 20, 2013

Farisyah: Majlis Anugerah Kecemerlangan

Salam Sayang Semua...
bersua kita kembali...
oklah nak bercerita sepanjang majlis anugerah kecemerlangan...

semalam dah cerita tentang
dan hari ni kena ceritalah...
maafle memang n3 nie penuh gambar...

jumaat / 15/11/2013

pagi2 lagi kami hantar farisyah ke sekolah...
dalam pukul 8:45 macam tue baru kami datang kesekolah farisyah..
time tue guru besar tengah bagi ucapan...
pergilah isi perut dulu...
makan kat kantin sekolah.,...
tetiba rasa teringat time sekolah dulu....
pastu baru masuk dewan...

ok buku aturcara majlis...

bersama BFF "Damia Qurratul'aini

persembahan koir sekolah

lepas tue majlis penyampaian hadiah berlangsung..
banyak jugak anugerah yang pelajar2 dapat...
seronok tengok bila masing2 naik pentas dengan senyum..
mak ngan ayah kat bawah nie sibuk duk ambil gambar anak masing2...
moment yang sungguh indahlah...

ini pulak persembahan budak PRA SEKOLAH...
wakil putrajaya dalam pertandingan menyanyi..
best suara budak nie...
time ni dia nyanyi lagu
"Sayang"

farisyah tengah tunggu turn...

menuju ke Penolong Kanan 
time ni macam2 perasan aku rasa...
bangga, sedih , terharu...
serius sukar untuk aku gambarkan

ok sama buat "peace" dengan cikgu...
sporting habis..

bergamabr dengan Mia lepas ambil hadiah

muka ibu pulak yang merah...

mestilah dengan ayahnya...
namapun anak manja ayah...

kami bertiga..
faez je takde...

majlis habis dalam pukul 11:45...
terus balik opis...

tapi sebelum tue...

depan pintu pagar sekolah pun jadi...


tamatlah sudah majlis penyampaian hadiah sekolah farisyah...
sebelum tue...

sijil dan plat yang akan menjadi pembakar semangat farisyah
(boleh pulak tertukar dengan budak tahun 2 dia punye plat..nasib baik jumpa budak tue..dan tukar balik)


sekejap je masa berlalu...
tahun depan farisyah dah masuk tahun 2...
moga ALLAH memberi kesihatan yang baik buat anak ibu...
dan sentiasa menjadi kebanggaan ibuayah dalam apa jue bidang sekali pun...




10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

8 comments:

syawalsimpsons said... [Reply]

sue bangga dengan pencapaian farisyah..walaupun sue tak penah ikut perkembangan farisyah dari kecik..tp sue tau farisyah seorang yang sangat2 kuat...bangga nya dengan farisyah ni..

Falsya said... [Reply]

Congrats kakak...aunty sya sooooo proud of u....thn dpn maintain ye kakak..kakak gud girl...

Sha Saperi said... [Reply]

tahniah farisyahhh...

Eliss Mie said... [Reply]

tahniah farisya :)

Qhaifa Nur said... [Reply]

tahniah farisyah...
sebaya amzar rupanya...

Zie Fauzi said... [Reply]

tahniah...tahniah....

MamaFarah said... [Reply]

Tahniah Farisyah..Tahniah juga kepada Cik Jue dan hubby tak putus2 bagi semangat dan dorongan pada Farisyah

::EIDA:: said... [Reply]

waahhh.. tahniah tahniah farisyah... tahun depan maintain k.. ;)

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa