Wednesday, November 6, 2013

2F:Rindu Hanya DIA yang Tahu

dah lama tak jenguk kat sini...
rindu pada kalian ...
tapi banyak benda harus diselesaikan...
dan akhirnya semuanya selesai...
namun didatangi masalah yang lain pulak...
masalah itu buat aku bertambah rusing...
banyak benda harus aku pikirkan...
sampai terpaksa aku lepaskan...
walaupun sebenarnya hati ini hanya ALLAH je tahu...
serius aku jadi seorang perindu sekarang nie....

inilah kisah anak2 ku...
terpaksa aku tinggalkan walaupun sebenarnya berat untuk aku tinggalkan...
terutama FAEZ...
budak tue memang taknak renggang lansung dengan aku...
memang berkepit selalu...
tapi bila terpaksa aku tinggalkan...
aku rasa betul2 kehilangan...
malam tadi sampai je rumah...
rumah rasa kosong tanpa mereka berdua...
air mata tumpah di muka pintu...
namun cuba untuk bertahan....
sebelum tidur menangis lagi...
sampai pagi tadi bengkak mata...
memang aku rindu kat budak 2F ini...


walaupun aku tahu mereka baik2 sahaja dibawah jagaan mak aku...
tapi rasa rindu itu tak mampu aku tahan...
baru sehari...macam mana aku nak harungi untuk beberapa hari, beberapa minggu lagi...
sampai bila???
aku pun tak de jawapan untuk soalan itu...
sekarang yang aku tahu...
moga ALLAH bukakan pintu hati UMI untuk mengasuh balik dalam masa terdekat...
please kawan2 doakan moga UMI kembali pulih semangatnya...

sekarang ni memang aku tak terpikir nak cari pengasuh lain sebab umi ckp memang dia nak mengasuh balik...cuma bagi dia masa utk berehat seketika...fobia dia masih belum hilang lagi..

oklah sambung buat kerja jap...
ada masa kita jumpa lagi....
Moga ALLAH tabahkan hatiku untuk hari2 mendatang tanpa mereka berdua buat sementara waktu....




10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

syawalsimpsons said... [Reply]

bergenang air mata sue ..boleh bayang jue macam mana..mesti lemau pagi ni kat opis..tabah la jue..moga hari2 yang mendatang jue boleh harungi dengan sebaiknya..insyallah sue doakan umi kembali pulih semangatnya nak menjaga balikkan

Qhaifa Nur said... [Reply]

sunyi rumah tanpa 2F ni Jue...dengar mereka sihat..alhamdulillah Jue..

Nana said... [Reply]

adui sedeihnye
saba cikjue
pahamm camane perasaan jauh ngan anak2

IntaNBerliaN said... [Reply]

Jue, kenapa dgn umie? apa yg buat dia fobia?

ch@ said... [Reply]

in shaa Allah, smg smuanya dipermudahkan kak. tabahla utk beberapa hari mendatang. kawan kita, anak di kampung dia di putrajaya, setahun. acaner tu? Allah je yg tahu perasaan dia.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa