Friday, October 18, 2013

My Hubby :Burger oh Burger

sudah masuk jumaat kita...
kejap jekan....
semalam mak jemah suraya duk tunjuk cik akob dia buat burger...
terasa tekak ni nak makan burger jugaklah...
gatal...
dalam kereta tak menyempat ...
duk ceritalah kat cik poji...
"ayah...sedap pulak ibu tengok burger yang akob buat"
"ni mesti tengok kat blog"
"yelah..sue cerita kat blog"
"...apa kata mlm nie ayah buat burger....lama tak makan burger air tangan ayah"
maka malam tadi dapatlah makan burger air tangan cik poji...
(jemah....i dengki dgn u tau...huhuhuhuhuhu")

sekali sekala makan hasil masakan cik poji..memang terbaiklah...

jom tengok cik poji kita masak...


ala2 chef gitu...

faez yang menunggu disisi...

hasilnya...
ini burger cik poji yang punye...
bertingkat2...
aku punye setingkat je....
sama ngan farisyah...

hahahahahahha..
ok dah habis cerita pasal burger....
senyum cik poji sampai telinga sebab anak daranya puji burger ayah buat sedap...

ok sue...
terima kasih sebab upload gambar burger...
dapat juga makan burger cik poji masak...

stop dulu ye...
nanti ada masa sambung balik....

ps : tahniah buat nad bakal terima orang baru....
moga sentiasa sihat....



gambar banyak...
malas nak cuci.....nak buat kenangan...
jadilah dia personal Fridge magnet....
klik sini ye...


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

8 comments:

Sidratul Muntaha said... [Reply]

lama tak singgah sini cik jue
burger sedap pnh ayu mkn kat area sini jugak
bila tgk secrectnya
daging of course la ramly
mayonese guan swiss bear buh dgn limau nipis sikit
then ltk winchester sacu ms bako
huhuh
nikmatnya
*bpk mana la tak bangga ank dia puji dia msk sedapkan?!kan?!

MamaFarah said... [Reply]

hahaha..penangan akob buat burger ..hehehe..ni cik poji plak buat..terbaiklah!

ch@ said... [Reply]

sue tu mmg kuat bercakapkan, mcm kakJue gak. tak nyempat2 nak nyelit bila dia bercakap, mcm keretapi.
rmh sini, kalo tang berger mmg abi je yg buat, omak tak pandai. hahaa.

syawalsimpsons said... [Reply]

uitt ngata aku ye cha..kikikikki...yalo jemah cakap mcm ketapi lorr..kakakkaka...mmmm...terus call akob...cakap ngan dier dier sudah ada penyaing..kakakaka....tp burger poji sedap la..nak datang salak tinggi la gini

Qhaifa Nur said... [Reply]

makan burger Jue..sedapnya..lebih lagi masak sendiri.....

Rizziela said... [Reply]

Rajinnyer cik hubby masak yer

Masya said... [Reply]

mmg terpengaruh kalau tgk blog kwn² hihihi.. wah terbaiknya suami masakkan burder tgl ngapp jer..

Falsya said... [Reply]

semlm baru je kite wat beger...musim beger gamaknye..ahahaha..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa