Thursday, October 17, 2013

Farisyah :Kasih Seorang Kakak

salam semua...
baru nak update blog...
raya korang mcm mana...
aku?????
biasa je..kadang2 mcm tak raya....
pagi2 makan nasi beryani kambing...
hasil masakan mak cik cik hubby...
memang meletop...sedap 

oklah nak cerita kisah farisyah...
yang memang sayang betul kat adik dia...
sayang yang amat sangat...
pantang nampak baju ke, seluar ke, kasut ke, mainan ke...
yang sesuai dengan adik dia mesti dia nak beli...
kalau dah beli memang dia senyum puaslah...
ayat yang biasa dia guna....

"cantiknya baju nie ibu,klau faez pakai mesti cantik,kita beli ye ibu.kesian faez tak banyak baju tapi kakak takde duit, ibu pakai duit ibu dulu ye"

kalau tanya balik kakak tak nak beli baju ke?

"tak nak kakak dah ada banyak baju, faez yang takde baju"

dan ari jumaat minggu lepas dia telah membeli sehelai baju 
superman untuk adiknya...


senyum sampai telinga...
ambil je adik dia petang tue...
terus dia kasi kat adik dia....
puas hati dapat beli baju kat adiknya.....

moga kasih sayang mereka berdua kekal hingga ke jannah

farisyah oh farisyah..




gambar banyak...
malas nak cuci.....nak buat kenangan...
jadilah dia personal Fridge magnet....
klik sini ye...


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

Masya said... [Reply]

baiknya farisya ni .. jalan² pun masih ingatkan adik nak belikan sesuatu...

Qhaifa Nur said... [Reply]

itulah kasih sayang seorang kakak...
bijak dah farisyah tuh Jue..

syawalsimpsons said... [Reply]

sweetnya farisyah...lebeykan keperluan adik dari diri sendiri yee

eB said... [Reply]

aduh np eB rs sebak biler bc yer?... :(

ch@ said... [Reply]

kakak farisyah sgt matang.
mesti emak pun rasa hendak beli juga sehelai baju utk kakak kan? btl x mak?

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa