Monday, October 7, 2013

Faez : Hadiah Birthday

Salam Isnin Semua...
Moga hari ini ceria2 selalu...
hujung minggu...benda yang paling seronok...
walaupun sekadar lepak kat rumah...
bergolek2 dengan budak berdua tue...
buat hati rasa tenang aje....

oklah nak cerita pasal hadiah birthday pertama faez....
ooo kakak pun dapat hadiah birthday gak....
tapi bulan lepas awal pada tarikh birthday sebenar...
dapat scooter princess...
kali ini giliran adik pulak...
hadiah kakak yang pilih dan adik memang suka sangatlah....
puas hati rasa beli sebab memang faez betul2 main...
siap marah2 kalau kakak pegang n naik....
hahahahaha kecik2 pun pandai je berebut dengan kakak


jomlah layan gambar budak faez nie...
dengan aksinya lagak ngerinya sekali....

muka happy...

bukan main lagi...
kakak kat belakang tolong tolak...
tak sampai kaki nak tolak sendiri...

lagak ngeri....
berdiri atas motor....

ok ni gambar dekat...
berani sungguh budak nie...

lagi lagak ngeri oleh faez....

pening ibu nie dik...
risau takut jatuh je....
tapi kalau jatuh pun dia buat tak tahu je...
selamba je dengan bangun....
.......anak jantan ibu memang berani .....

oklah sambung buat kerja ...
nanti ada masa kita cerita lagi....
bulan ni urusetia meeting ....
busylah minggu nie je pun....
jumpa lagi....


bangga dengan syawal dengan perkembangan demi perkembangan yang ditunjukkan 
tahniah buat sue n akob atas usaha korang,teruskan usaha...
insayallah lepas ni korang hari2 akan senyum bangga dengan pencapaian syawal




gambar banyak...
malas nak cuci.....nak buat kenangan...
jadilah dia personal Fridge magnet....
klik sini ye...

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

syawalsimpsons said... [Reply]

TQ cik jue..mmg sangat2 teruja dengan apa yang jadi pada syawal..perubahan yang mendadak pada syawal...

anyway mmg nampak faez sangat2 la berani...adoi izz pon ada kete abg dier pon tak mo die naik..nak tolak je lebey..kire ni aksi berani lagi dari izz ni

Rizziela said... [Reply]

pergh..baru dapat lesen dah buat willey ek dik

Eliss Mie said... [Reply]

wahh..boleh la merempit hari2 ni :)

eB said... [Reply]

jom ar jumper. leh bagi kwn ngan aeca... aeca buas oooo. hu3

aanie said... [Reply]

huh..berani betul faez ni....budak laki mmg camtu la..lasak kemain....

MamaFarah said... [Reply]

pergh! baru namanya anak lelaki..Berani..hahaha

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa