Tuesday, September 3, 2013

Faez : Kesian saya

salam sayang semua...
mood mcm mana???
minyak naik ...tetiba jadi macam nak naik minyak...
bajet lari...
mlm tadi PM (cik poji) dah bentang bajet...
menteri kewangan (cik jue le) bersetuju ...
dengan senyum dalam tangis....
redha jelah....moga ada rezeki lain menanti kita semua...

ok...
kenapa dengan budak kecik nie...
huhuhuhuhu....
dia dah tak boleh masuk dapur....
kesiankan....
tapi biar dia menangis sekarang dari kita semua menagis di kemudian hari...
faez memang suka ikut mana ibunya pergi...
termasuklah dapur...
bila masuk dapur ada aje kerjanya....
lagi satu dia suka bergantung kat kaki aku...
jadi satu masalah2....
malang tak berbau....
mintak jauh semua benda2 yang memudaratkan....

jadi si ayahnya pun 
belilah pagar..biasa org pasang kat tangga...
kami pulak pasang kat pintu masuk ke dapur...
hehehehhehe...
jom tengok aksi faez melalak 
sebab tak dapat nak masuk dapur lagi....

mula2 berdiri...

pastu terduduk....

akhirnya.........
membawa diri


ok sekarang pun masih lagi menangis..
tapi oklah berbanding mula2 dulu...

kisah kejadian sebelum pi open house mak jemah....
kamera tertinggal lagi...
post pone sekali lagi cerita open house...
maafkan aku ye teman2...
hahahahhah dah tua..
asyik lupa aje...


gambar banyak...

malas nak cuci.....nak buat kenangan...
jadilah dia personal Fridge magnet....
klik sini ye...


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

Nad MamaZN said... [Reply]

Ksian faez hehe

Puan Ida said... [Reply]

salam,
ai saya newbies blogger
baru follw blog ni jemput ye follow blog saya
umielman.blogspot.com
p/s;tol tu anak ida pun suke masuk dapur
biar dia menangis dari kita menagis kan

Qhaifa Nur said... [Reply]

senang ada penghadang macam ni Jue...
cian dia...

Falsya said... [Reply]

siannye faez....xpe la kan jue..betul jugak ape jue ckp..baik die melalak dr kite melalak kemudian hari kan...

Azura Aziz said... [Reply]

salam kenal cik jue.. kt pernah jumpe di rumah Sue @ Syawalsimpsons dulu ;)

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa