Friday, September 27, 2013

Faez : Jom Buli Kakak

dah Jumaat ye...
salam sayang semua...
busy dan busy...
tapi nak jugak kongsi cerita...

budak faez nie panjang akal sekarang nie...
ada je benda dia buat...
kadang2 kena marah jugak...
paling disuka buat buli kakak...
kakak yang baik hati nie merelakan sahaja segala perbuatan adiknya...

ok duduk atas kakak dulu...
dengan berat 9 kg...

yes...sapa dapat buli kakak...

dan akhirnya.....
saya puas hati....



kakak pulak sikit pun tak balas....
habis kalau sakit sangat dia menangis....
(kakak  yang manja)


kejap je masa berlalu..
ari ahad ni cukup satahun anak teruna ibu nie....









gambar banyak...
malas nak cuci.....nak buat kenangan...
jadilah dia personal Fridge magnet....
klik sini ye...



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

syawalsimpsons said... [Reply]

geng2 faez dah setahun...tunggu faez je ni

MamaFarah said... [Reply]

farisyah kan kakak yang baik..Rela adik tomei dia buat apa sajer..hehehe..Seronok dia layan keletah adik dia tu jue..

sue zainun said... [Reply]

hehe kakak sayang adik jd dia merelakan kena buli..comel jer main camtu..hihi

Qhaifa Nur said... [Reply]

kakak kena redha ya lepas ni...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa