Monday, September 30, 2013

Faez :Happy Birthday Setahun Sudah....

Syukur...syukur..syukur..
dengan nikmat yang ALLAH berikan...
semalam 29/09/2013 genaplah umur faez...
alhamdulilah....

buah hati yang kami tunggu...
buah hati kesayangan kakak...
buah hati pengarang jantung ibu ayah...
membesar dengan sihat dan kuat


pengalaman bersalin itu indah...
walaupun ada pahitnya...
tapi bila kluar je budak bambam nie...
dengan berat 2.9kg... terus lupa segalanya....
memori yang indah tidak dapat digambarkan.....


29/09/2012 - 10.45 pagi...
selepas 2 jam dilahirkan....


Faez Sekarang
29/09/2013 - 6:30 petang

bersama sepotong kek...
nyumnyumnyum....

bersama kakak tersayang...



small celebrate bseday faez...
kakak yang request tempat...
beli sepotong je kek "SR" pilihan kakak jugak...
faez bukan main happy je kalau orang nyanyi lagu birthday ...
macam tahu je birthday dia....

ibu dan ayah mendoakan 
moga anak ibuayah jadi anak yang soleh...
dipanjangkan umur serta dimurahkan rezeki ...
sihat sentiasa...
love u so much...
MUHAMMAD FAEZUDDIN BIN MOHD FAUZIE


ALLAH selamatkan kamu...
ALLAH selamatkan kamu...
ALLAH selamatkan muhammad faezuddin...
ALLAH selamatkan kamu...


smile always....
ari ni pi klinik...cucuk setahun...
semalam faez dah start melangkah dua langkah...
tak sabar nak tengok faez berjalan....
hadiah besday nanti ibu beli ye sayang....

oklah jumpa lagi....





10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

syawalsimpsons said... [Reply]

yeaayyy faez dah boleh jalan..yeayyyy....happy bufday faez....udah selamat rambut kamo ye faezz

Qhaifa Nur said... [Reply]

hepi besday faez....
moga jadi anak yang soleh...
kejap dah 1 tahun Jue...

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said... [Reply]

dah beshaaarr dia.... Happy birhday faez

Mama Kembar 3 said... [Reply]

happy birthday faez!

ch@ said... [Reply]

yeay, happy belated beday faez, sama ngn abg fahim (eima) ye. kjp je masa berlalu, smg menjadi anak yg soleh faez. cpt jln bg ibu tak larat nak kejar. arrizqi nak berlari dah, terkedek kedek menggayakan montot.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa