Thursday, September 26, 2013

FaeZ : Dia Dah Botak....

salam semua....
bersua kita kembali...
bercerita menghabiskan stok2 gambar yang banyak...
berkongsi seribu cerita buat tatapan anak2 tersayang bila mereka besar nanti...

faez memang tak pernah deman teruk...
tapi minggu lepas kali pertama faez demam teruk 
samapi 2 kali kena pergi ambil darah...
susu minum sikit je....
makan apatah lagi...
kesian sangat...
tapi sekarang faez dah sihat...
dia start kembali membuli kakaknya...

budak faez nie rambut dia ikut ayahnya...
bila dah panjang mulalah naik keatas...
jadi ambil keputusan nak potonglah rambutnya...
pergilah kedai kat giant..mahu potong itu rambut...
sekali ayah dia ckp...
"pakai mesin kasi no 1 ye"
huhuhuhhu terus mcm dah botak rupanya....

tapi sepanjang bergunting....
dia menangis tak ingat....
susah jugaklah....
jom tengok aksi faez sepanjang gunting rambut....


baru potong ..dah menangis
meronta habis....
takut mamat tukang gunting tue....
muka tak rela
inilah hasilnya...




saya dah botak...

oklah ini cerita dah masuk dlm peti beku...
baru buka dan nak publish....
hari ini temunjanji farisyah dengan pakar paed putrajaya...
keputusan fasting test dan result kromoson....
jawapan?????
masih jadi tanda tanya....
jumpa balik temunjanji bulan 1/2014
see u doktor...



gambar banyak...
malas nak cuci.....nak buat kenangan...jadilah dia personal Fridge magnet....klik sini ye...http://gallery-annafauzie.blogspot.com






10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

3 comments:

Rizziela said... [Reply]

Anak menangis..si bapa tersenyum suka

Masya said... [Reply]

faez oklah kecik lg menangis.. amir 5 tahun pun menangis kalau kene cukur.. pedih katanya.. kalau potong jer xpe.. asal nak cukur jer.. air mata dah berjujuran...

mama lieyna said... [Reply]

Aiyaak dh botak.. :-) tp tetap encem...
Sian dia nangis ye, mula2 je tu, nnti dh biasa ok dah..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa