Tuesday, September 24, 2013

Beraya Di Rumah Mak Jemah aka Sue

baru nak cerita pasal raya...
melampaukan....
raya dah lama habis...
raya haji pun nak dekat nie....
tapi takpe....
nak cerita jugak....

mendapat jemputan raya rumah mak jemah...
sue le....
dah ckp awal2 ngan cik poji....
jadi jadual pun dikosongkan untuk isteri tersayang (sila jgn muntah)
 kami pergi lambat sikit....
jadi tak sempatlah jumpa nad....
terus rasa sedikit keciwa....
tapi bila tengok ada sorang mak buyung duk tepi ngan dgn si jantung hatinya mok mok....
terus rasa nak lompat bintang.....
huhuhuhuhuhuhu.....
borak bukan main sakan...
sambil makan soto air tangan akob...
sedap tau....
nyum..nyum...
sebab cerita dah lama..nanti korang boring jomlah kita layan beberapa keping...

with falsya...
comel orgnya walaupun tengah mengembang...
peramah gelak tak habis2....

bersama tuan rumah...
yang peramah betul...
syawal yang malu....

dan bersama2 blogger lain...
alycia n fiza 


seronokkan dapat borak2 ngan geng2 blog...
dari alam maya kami jumpa di alam nyata...
mesra di alam maya lagi mesra bila bersua muka....
hahahahhaha 
 dari duduk sampai berdiri pun kami masih berborak....
betul tak sue.....

ok see u again....
moga kita dapat bertemu lagi....



gambar banyak...

malas nak cuci.....nak buat kenangan...
jadilah dia personal Fridge magnet....
klik sini ye...




10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

syawalsimpsons said... [Reply]

ya betoi...dari duduk sampai berdiri nak balik depan pintu pon berborak lagi..kikikikiki

Nad MamaZN said... [Reply]

Best! Kami balik awal huhu

Masya said... [Reply]

biar lambat update janji berupdate sebagai kenangan kan.. kan...

Acik said... [Reply]

Macam one big happy family.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa