Friday, August 30, 2013

Sesi Menge"pow" ayah

salam jumaat semua...
perasan tak cerita ai dah tunggang langgan dah ...
ada yang lama baru up date...
ada yang memang betul2 baru terus up date...
hahahaahha mcm cerita bawah nie....
ni kejadian malam tadi...

Minat kat kereta dan lori memang tinggi...
utraman ke...batman ke..setakap nie memang boooo layan...
jadi mlm tadi pi GIant...
dia punye perati org main kereta remote tue bukan main...
apa lagi si ayah pun "mengetas"le......
seronok bukan main....
tapi takkan adik je kot...
kakak pun nak jugakkan...
kesian pulak kakak nanti...
hehehhehe adik dapat kereta, kakak dapat motorsikal....
ok anak2 pasni kita suruh ayah beli ye....
****wink..wink....senyum....jelah..sebab ibu dapat novel...****


seronok kamu ye...
dapat sebuah sorang....

ibu pun seronok gak....

walaupun orang lain dah habis baca...
aku baru beli...
senyum dapat tambah koleksi kat rak buku...


....ok see u...


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

syawalsimpsons said... [Reply]

sue akan datang mau pau akob beli suamiku ustaz pulok..kkikikki...pandai la faez duduk sendiri dalam kete tu

syawalsimpsons said... [Reply]

sue akan datang mau pau akob beli suamiku ustaz pulok..kkikikki...pandai la faez duduk sendiri dalam kete tu

.:MamaDhiaAdwa a.k.a Yana:. said... [Reply]

novel suami aku ustaz tu dah berubah wajah..mase saye beli aritu tak de plak gambar2 pelakon tu..

Qhaifa Nur said... [Reply]

selalulah kakak/adik pergi taman ni...
1 novel dah baca..1 kena cari nih...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa