Wednesday, August 21, 2013

KaLut:- Hutang Tak Selesai

Beginilah kisahku dua tigamenjaknie...
semua bermula selepas 15/7/2013
serius kat opis aku sentiasa kalut....
pengabungan yang bawak kesan yang banyak pada kami ...
terutama bahagian aku.....
(betul tak mak jemah soraya????)

semua  benda terbengkalai....
huhuhuhuhu...sedih hutang belum selesai ni....
hutang pada sapa?????
hutang pada mereka yang aku mintak alamat rumah....
adalah dalam 5orang.....
sampai nad dahpindah rumah....
masih belum pos2 lagi....
nad nanti bagi alamat baru ye.......

bukan lupa...
tapi takde masa....
baru siap separuh.....
jadi pada mereka2 yang cik jue mintak alamat...
nanti cik jue pos ye....
korang jangan risau...
cik jue dah janji nak jasi jadi cik juewajib kasi......
cuma tunggu jelah ye....
lambat cepat mesti korang terima.......

sorry ye teman2.....

gambar selingan....





gambar banyak...

malas nak cuci.....nak buat kenangan...
jadilah dia personal Fridge magnet....
klik sini ye...



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

syawalsimpsons said... [Reply]

sambil makan, sambil tgk muka faez...mmm...suke..ya betoi sangat2 pening dengan penggabungan ini

Rizziela said... [Reply]

hutang apa tu

Qhaifa Nur said... [Reply]

jangan risau dapat punya kan Jue...
comelnya faez...

Wak Gelas™ said... [Reply]

selamat hariraya mak tuu.,eHHhee

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa