Thursday, August 1, 2013

01/08/2003 - 01/08/2013 - 10 Tahun sudah

Salam 23 Ramadhan
tersenyum dan tersenyum...
alhamdulilah hari ini genaplah 10 tahun aku bergelar penjawat awam....
syukur dengan rezeki dan nikmat yang telah ALLAH berikan kepadaku...

10 tahun dulu...
hari ini aku melapor diri di kementerian Pertahanan...
alhamdulilah...
orang pertama yang aku kena adalah cinta hatiku....
bertemankan ibu tersayang disisi...
hahahhaha bila ingat balik memang kelakar gila...
cik hubby sampai sekarang bila koret balik 2 cerita lama2...
mesti gelak besar sebab...
aku je lapor diri dapat kerja mak teman....
biarlah aku memang anak manja mak....

tetiba ideal hilang......

alhamdulilah syukur...
menjadi penjawat awam yang penuh dengan dugaan...
kenangan manis, pahit semua ada...
mengenali erti kehidupan sebenar...
melayan kerenah pelbagai orang...
di depan baik dan manis mcm gula...
belakang pahit macam hempedu....


~kenangan itu indah~


gambar banyak...
malas nak cuci.....nak buat kenangan...
jadilah dia personal Fridge magnet....
klik sini ye...





10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

7 comments:

syawalsimpsons said... [Reply]

mmg banyak pengalaman pahit manis kan..alhamdulillah cuti pon sekarang berganda dari 20 hari ke 25 hari..tahniah cik jue

Falsya said... [Reply]

fuyooooo dh 10 thn..congrats jue..semoga terus suksessssss..;)

Qhaifa Nur said... [Reply]

rezeki Jue dapat kerja gomen..alhamdulillah
moga terus berjaya lagi...

Sheila Salim said... [Reply]

Assalamualaikum. hahaha mak teman? saya pun selalu je minta mak teman kalau nak pergi interview kerja mana2. hehehe salam perkenalan :)

BUNDA a.k.a KN said... [Reply]

assalam, 10 tahun.. satu jangka waktu yg lama jugak tu...Tahniah dari bunda..

ch@ said... [Reply]

Tahniah kakJue. Teruskan usaha utk kehidupan akak sekeluarga. In shaa Allah.
Paling lama kita kerja 4 tahun. Lps ni pegang je la jwtn pengurus rmh tgga. In shaa Allah jwtn kekal.

Masya said... [Reply]

TAHNIAH.. ALHAMDULILLAH DAH 10 TAHUN YER...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa