Thursday, July 18, 2013

kiSAH kAMI l DepaN Umah

Salam 9 Ramadhan
hari ini buka puasa kat luar...
senyum.....dapat makan percuma...
tempat nanti bagi tahu kemudian ye...
sponser dari RHB bank..opis cik hubby Punye...

bila malas nak kluar mana2...
anak2 pun main depan rumah je....
tengah gigih mengumpul duit nak pasang tembok ngan jubin untuk porch depan rumah...
untuk kesenangan anak2 bermain...
seronok je tengok anak2 main...


terima kasih YA ALLAH atas rezeki yang telah KAU berikan....



mood nak balik buka puasa kat kampung
lambatnya esok...



10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

syawalsimpsons said... [Reply]

kiterorg selaloo kalo 1st week pose mesti balik umah akob buka pose sana...tp tahun ni tidak sebab ongkos kurenggg..mmm...faez dah naik walker...izz tak penah naik pon...syawal je dolu naik...seronok tgk deme2 ni yee...


sue pon buka kat luar jugak..opis akob buka majlis buka pose kat opis

Qhaifa Nur said... [Reply]

kak nur pula minggu lepas dah balik rumah MIL...
lambatnya esok yup Jue...tak sabar nak balik kg...

bila faez dah naik walker ni Jue, senang sikit nak buat kerja...

Masya said... [Reply]

senang nak pantau kalau main dpn rumah ni ...

MamaFarah said... [Reply]

ala main depan umah pun dah seronok..kalo dah namanya budak2...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa