Monday, July 29, 2013

Kisah Biskut Raya : 10Q Chocolate World

Salam 20 Ramadhan...
macam mana persiapan raya korang...
dah selesai ke...
alhamdulilah.....cik jue rasanya dah selesai kot...
tahun ini betul2 sederhana berbanding tahun2 lepas...
yang paling tak tahan....
tahun nie kadar kerajinan memasak memang di kagumi ...
bukan je cik hubby yg kagum....cik jue pun kagum dgn diri sendiri......

oklah nak cerita pasal kisah biskut raya...
tetiba tahun ni secara tidak langsung menjadi agent menjual biskut raya dari
macam mana benda ni terjadi?????
begini ceritanya...
duk kat opis belek FB ngan member2 opis...
masa tue cw tengah buat promosi biskut raya....
terus terjebak...member suruh mintak sample...
call tasha (owner cw) mintak sample....
nyum..nyum...nyum.... sample sampai......
terus bagilah kat member opis rasa dlm 5 orang kot...
sebab kita bukan nak jadi agent taklah kita bagi semua...
lagipun kita baru tukar kat opis tue...takut2 lah lagi nak niagakan...
alhamdulilah dapat jugak sambutan....

biskut raya budak2 opis....

nampak sedap????
memang sedap.....

jue punye farisyah dah makan separuh ....
nampak macam tak sempat nak raya je.....
kalau korang semua nak tahu ....
biskut dari
adalah sepenuh home made...
bisnes family...
dan korang mesti kenallah...
ini bisnes family merekalah....
masa ambil biskut ari sabtu tue....
uyun n kak eija ada kat rumah .....
kak eija busy buat biskut raya...
uyun pulak tengah tidurkan sara.....

ok faez dah jumpa sara.....
bila faez nak jumpa izz pulak nie...

serius cik jue cakap....
biskut dari CW memang sedap...
ikhlas bukan sebab kita jadi agent ke apa...
tapi memang sedap....
kenapa cik jue cakap sedap...
sebab hubby pun sama naik makan biskut tue ngan farisyah
(cik poji sebelum ni tak suka biskut raya)

insayallah kalau diberi keizinan...
tahun depan akan nak tempah lagi...

oklah jumpa lagi ye...
mood nak update blog kembali.....


gambar banyak...
malas nak cuci.....nak buat kenangan...
jadilah dia personal Fridge magnet....
klik sini ye...




10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

3 comments:

syawalsimpsons said... [Reply]

insyallah raya nnt izz akan jumpe faez tau

Qhaifa Nur said... [Reply]

biasalah Jue..orang gomen memang rajin jual itu ini...
bila ada sambutan seronok niaga..

Cute Mum said... [Reply]

tq cik jue..
kalau nak tau, lepas jer jue balik, ayah n adik lieya terus tanya kat kami bertiga.. kenal ker??
heheh.. kami terus jawab.. mestilah kenal.. kawan blog..
sara jumpa faez time tido..
dah jumpa izz.. tgl amni jer belum jumpa..
nanti raya boleh jumpa lagi kan..

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa