Monday, July 29, 2013

FaeZ :10 Bulan Sudah

Alhamdulilah ....
hari ini..Genap 10 bulan umur si hensem ibu...
yang memang banyak kerenahnya...
yang selalu nak berkepit dengan ibu...
yang buat ibu main nyorok2 dalam rumah mcm pencuri...
yang buat jadi kentang lenyet dalam kereta waktu petang...
yang buat ibu makan tak kenyang mandi tak basah...
sebab apa?????
sebab kalau boleh 24 jam nak berkepit bawah ketiak ibu...
dan kakak pun jeles sebab adik asyik nak dengan ibu je...

tapi kerana kamu...
ibu memang rajin masak untuk berbuka puasa...
sebab ibu tak sanggup nak berbuka pose kat luar...
walaupun kalau depan orang kamu nampak baik sangat...
(berlakon memang pandai)

namun...
ibu tetap sayang kamu dan kakak...
ibu sentiasa doakan anak2 ibu 
jadi anak yang soleh dan solehah....
 ibu dan ayah sayang kamu.....


progres faez...
dah pandai tepuk tangan bila dengar lagu "tepuk amai2"
pandai goyang tangan bila kita cakap "dah habis"
pandai duduk sendiri tanpa bantuan
pandai "megemas" rumah..buka tutup laci almari rumah...
berdiri sendiri tak boleh tapi bila dia berdiri kita lepaskan bolehlah dalam 5 saat kot....

moga anak ibu membesar dengan sihat ye....


gambar banyak...
malas nak cuci.....nak buat kenangan...
jadilah dia personal Fridge magnet....
klik sini ye...

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

3 comments:

Nad MamaZN said... [Reply]

Muka faez macam muka cikjue :)

syawalsimpsons said... [Reply]

yee dah geng ngan izz dah boleh berdiri...yahoo...

Masya said... [Reply]

memang copy muka jue faez ni kan ... demi anak²kan kt kenelah buat yg terbaik... masak kat rumah, makan kat rumah lg puashati dan berbaloi²...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa