Monday, June 17, 2013

sEBIJI Kek SeKeping Sijil SeekoR Anak PaTung...

Yup..
itulah yang aku dapat...
segijik kek coklat
sekeping Sijil Penghargaan
seekor anak patung .....
ini semua dapat time sambut besday kat goldcoast sabtu ari tue...
supprieslah sangat...hahahahhahh

tak suppries pun sebab semua benda yang hubby nak klim kena mintak ic aku...
maka aku tahu le apa yang dapat...
cuma rasa terharu time...
farisyah n hubby nyanyi lagu "happy birthday"
kat restoren time dinner....semua orang turut nyanyi dan tepuk tangan...
hahahhahahaha
bukan kau sorang je ambil pakej besday ramai ...
dalam 10 orang kot...

sebijik kek coklat yang rasanya boleh tahan...

sekeping sijil...

tiup lilin..farisyah yang xsited sebenarnya...
mulut sapa yang muncung lebih...

oppppppssss.
patung????sorry anak pantung anjing sebenarnya...
hubby cakap tak mesra pelanggan ada ke bagi anak pantung anjing pada orang islam...


sebelum tue...
sebagai tanda perhargaan...


ok dah stop sini..
esok kita sambung cerita gold coast ye...


lupa nak bawak memory card camera


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

Nad MamaZN said... [Reply]

Wah..
Bertuah cikjue! :)

MRS. K said... [Reply]

dekat deals selalu nampak pakej besday gold coast nih

Sweetmama said... [Reply]

Happy bday Cik Jue,
ok la tu maknanye hubby cik jue amik package holiday + bday la ye..

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

@Nad MamaZNhuhuhuhu biasa je nad

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

@MRS. Ktuelah baru tahu ada pakej besday rupanya

Jue a.k.a Ibu 2F said... [Reply]

@Sweetmamayup kak eija...

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa