Monday, June 10, 2013

Saya Yang LasaK

Yup...saya memang lasak...
tapi saya manja....
bila ibu saya tak ada saya menangis macam orang sakit2,macam kena pukul...
saya memang ngada2 kata ayah saya...
sebab saya lebih manja dengan ibu berbanding ayah...
klu ibu tak de baru saya cari ayah saya...
klu depan orang saya memang pandai berlakon...
semua orang kata saya baik...sebab saya akan duduk diam bila orang ada...
tapi bila saya dengan ibu n ayah saya...
saya mulalah buat perangai....
kalau boleh saya nak ibu saya duduk di tepi saya sepanjang masa...
tapi ibu buat tak layan....
jadi kakak le kena teman saya....
walaupun saya "nakal" tapi saya tetap comel....
kata ibu ngan ayah saya....
hehehehehehehhe

ini kejadian petang semalam....
saya lepak2 depan tv dengan ibu saya...
ayah ngan kakak saya tak de...
ibu letak saya atas sofa....
tetiba saya dah panjat kat atas sofa...
ibu saya ambil gambar saya dulu baru dia turunkan saya...
lasak tak saya????
huhuhuhu menjerit ibu saya dia bebel2kan saya...


inilah kisah saya...
muhammad faezuddin bin mohd fauzi

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

5 comments:

Falsya said... [Reply]

baru la boboi..hehehee

syawalsimpsons said... [Reply]

awak mmg lasak macam kawan awak...kena bebel pon muka tak da rasa bersalah...sangat2 mcm awak tau faez

Qhaifa Nur said... [Reply]

terror tak saya ni mama...

Nad MamaZN said... [Reply]

Sampai ke atas sofa! :)
Hati2 ye faez :)

ch@ said... [Reply]

bravo faez bravo. cayok2. baru anak jantan canni.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa