Thursday, May 2, 2013

TaK Jumpa Jalan Keluar...

semalam cuti...
korang pi mana???
cik jue???
pagi ada kat umah..tengahari baru keluar ukur jalan...

aduh inilah kisah anak terunaku..
membesar dengan jayanya dan lasaknya..
akhirnya barulah tahu perasan seorang ibu yang punye anak lelaki..
memang lasak mengalahkan kakaknya time kecik2 dulu...
tapi aku suka layan kelasakanya...

semalam dia melepas..
aku biarkan je dulu..
kasi puas...
pi dapur tetiba keluar tengok dah takde di tempat kejadian...
cari punye cari...
rupanya dah bawah meja...
tupun dengan dia menangis kepala terantuk cari jalan keluar...

tengok aksinya...

heheheheheheh itulah anak terunaku...
sehari ada je buat aku gelak...
pagi2 masuk je dalam carseat...duduk dengan baik...
petang jangan harap...ayah dia cakap...

"pagi di cash bateri tue duduk diam..petang bateri dah penuh tue aktif 3 macam..hahahahahaha"

"opis ku sunyi mcm kena langgar todak... semua orang cuti..huhuhuhuhuhuhu"



contest dah tutup...nanti aku bagi tahu sapa pemenangnya ye...


10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

mama ila said... [Reply]

alahai..kesian...xjumpa cari jalan kluar yer..hihihi

syawalsimpsons said... [Reply]

kikiki tak jumpe jalan kuar ni..kalo si izz ada je akai dier nak cari jalan kuar...tapi bahagia N nikmat kan bila tgk anak laki ni melasak tak hengat kan..bila time sue dapat anak pompuan ni..kikiki

Cik Puan Ila said... [Reply]

Alahai..ni kalau pakai baju sama mcm lantai terus tak jmpe2 ni rasenye.. ;)

Falsya said... [Reply]

comel okayh..masuk tp xjmp jalan kuar..ahahaha

jaja_NorLiza said... [Reply]

heheheh sgt comel...
*nak merasa ade ank lelaki.. hehhehe tetiba..

ch@ said... [Reply]

hahaa, cayalah faez. i ada dua org kak. arrizqi mengalahkan adli. now, dah pandai berdiri sendiri bertaut almari, sofa. apa saja janji boleh diri.

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa