Tuesday, May 7, 2013

SayaLAh H.E.R.O

morning..morning..morning
opis kembali ceria...
akhirnya hari ini opis dah kembali penuh...

D.I.A MEMANG HERO IBU

oklah ibu kasi peluang saya cerita kat sini...
tadi intro ibu yang buat...

tengok...
saya  hero ibu sayakan...
saya masuk kat celah buai 
pastu bergerak dengan buainya sekali..
saya tahu ibu saya nie blogger...
bila ibu saya panggil saya...
saya terus pusing..
sebab saya tahu ibu nak ambil gambar saya....
hehehehehe

saya bergerak sampai ke bilik komputer ayah saya dengan buai..
ibu saya biarkan aje...
ibu cakap geram dengan saya sebab saya lasak sangat....
tapi masa nak keluar kaki saya sangkut..
jadi saya nangis...
baru ibu saya tolong saya...
inilah kisah saya malam tadi...
saya juga suka kacau kakak saya mengaji dan buat homework...
nanti kakak saya bebelkan saya...
tapi kakak saya tak pukul saya...


oklah saya kena stop sampai sini..
jumpa lagi lain kali ye...
sayang aunt2 yang baca cerita saya...




10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

6 comments:

syawalsimpsons said... [Reply]

awak kan faez macam izz la...suke sanagt tempat yang mencabar..pastu bising sebab sangkut..kakakkakak..aunty soya gelak guling2

mama ila said... [Reply]

Hehehe..barulah mencabarkan lalu kat tempat2 sempit...tapiii bila sy tersekat..saya nangis mintak tolong ngan ibu saya..hehehe.. comel =)

Falsya said... [Reply]

nape nak seret sekali buai tuh sayang...ahahaha....

Qhaifa Nur said... [Reply]

memang hero Faez ni...
ibu tolong halang saya nanti he....

mamafarah4 said... [Reply]

hahaha..kan dah tersangkut..pastu wat muka tomei..geram jer tengok..

LYAfrina said... [Reply]

anak boy kan... mestilah HERO

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa