Thursday, May 23, 2013

SaYa daH Berdiri sendiri...

salam aunty semua...
ni saya FAEZ...
ibu cakap ari ni saya boleh guna blog ibu..
update cerita saya...
ibu saya pening tengah siapkan kerja...

ibu cakap malam nanti...
kami nak balik terengganu...
rumah mok tok saya...
heheheheheh saya suka sangat...
sebab ibu bagi tahu semua orang balik...
tak sabar saya nak balik jumpa
kak mardiah,abang hilman,kak mawardah,ain dan haziq...
tapikan saya sedih jugak..
sebab ibu cakap kakak nak duduk kg cuti sekolah nie...
ibu tak nak kasi tapi kakak nak jugak...
malam tadi ibu dah paking baju ngan buku kakak....
baju saya pun ibu paking jugak tapi taklah sebanyak baju kakak...
mesti saya rindu nak buli kakak saya...

oklah seminggu lagi saya dah nak masuk 8 bulan..
sekarang saya  dah pandai berdiri sendiri...
saya tak kisah janji saya rasa saya boleh berdiri saya berdiri je...
kadang2 kat sofa,badan ayah saya,kerusi dan kat buai...
kadang2 bila benda tue bergerak saya pun jatuh...
sakit kepala saya selalu terhantuk...
bila sakit saya menangis le...

lagi satu saya suka masukkan benda dalam mulut saya...
ibu ngan ayah saya mesti marah...
hari2 ibu sapu lantai....
tapi saya lagi laju pada ibu...
bila saya nampaknya benda atas lantai...
saya laju je menuju....
itulah saya...
nak tengok gambar saya tak?????

inilah saya...
saya berdiri sendiri tanpa bantuan ibu...
kat tangan saya tue remote astro...
saya ingat boleh makan tue yang saya masukkan dalam mulut saya...


oklah saya pergi dulu ye...
nanti saya cerita lagi...
jumpa lagi ye...

hadiah peserta contest dalam proses..jue nak kasi semua yang sertai contest jue....

10Q BaCa KisaH "OnE HaPpY FaMilY" Klu RaJin KomENLah sikiT

4 comments:

Nad MamaZN said... [Reply]

Good job faez! =)

Moga selamat dalam perjalanan pegi dan balik dr kg =)

syawalsimpsons said... [Reply]

awak sama ngan izz la..geng la izz..cepat kejar izz tau, meniti sesam yee

ch@ said... [Reply]

wah pantas. good job faez. arrizqi tgh gigih imbang badan.

eiela said... [Reply]

wah dah bleh berdiri, nanti laju la jalannya tu

BloG PerIbaDi-SeGalanYa Hak MiliK aNNa-JuEaNNa